Søges: opskrift på blommemarmelade
Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 21-08-03 06:30

Hej c",)

Er der nogle, der ligger inde med en lækker opskrift på ovenstående, og som
har lyst til at poste den, vil jeg blive glad. Jeg drukner i Victoriablommer
fra mine forældres have...

Kristina

Fra : Nette

Dato : 21-08-03 07:14

"Kristina Søndergaard" skrev i en meddelelse
> Er der nogle, der ligger inde med en lækker opskrift på ovenstående, og
som
> har lyst til at poste den, vil jeg blive glad.

http://makeashorterlink.com/?K20F318A5

Nette

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 21-08-03 07:18

"Kristina Søndergaard" <Kristina_SondergaardFJERNES@hotmail.com> skrev i en
> [...]
som
> har lyst til at poste den, vil jeg blive glad. Jeg drukner i

Øv, hvor uretfærdigt, jeg elsker Viktoriablommer og har ikke fået en eneste
iår *snøft*

Og blomme marmelade er det allerbedste :)
--
Hilsen Miver og Mulle's mor

http://hei.homepage.dk

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 22-08-03 23:16

Hej Kristina

Kristina Søndergaard <Kristina_SondergaardFJERNES@hotmail.com> wrote:

> [...]
> har lyst til at poste den, vil jeg blive glad. Jeg drukner i Victoriablommer

HVad med bare at fortælle os, hvor den have er, så vi kan hjælpe med at
spise blommerne ???? , -)=

/Sebastian

> Kristina

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 23-08-03 08:18

Fantastisk god idè!!!!

--
Hilsen Miver og Mulle's mor

http://hei.homepage.dk

Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 24-08-03 12:40

> [...]

> Hej Kristina

Victoriablommer

> HVad med bare at fortælle os, hvor den have er, så vi kan hjælpe med at

Det forbliver en hemmelighed, nu hvor jeg har fundet ud af, hvor nemt det er
at lave både grød og marmelade
Et minus ved hele processen er dog de nervepirrende sekunder under
udsteningen, hvor man mentalt prøver at forberede sig på at blive mødt af en
lille fed, vrikkende orm... yak! og så selve konfrontationen med miden...
:o/ Men smagen af den færdige marmelade overvinder alligevel ormefobien

Kristina

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 25-08-03 19:47

Hejsa

> [...]

> lille fed, vrikkende orm... yak! og så selve konfrontationen med miden...

De der små søde orme, som har levet af blomme hele deres liv; men jeg
skal da gerne komme og hjælpe dig med at udstene dem ))

> :o/ Men smagen af den færdige marmelade overvinder alligevel ormefobien

De smager himmelsk den slags, ja.

/Sebastian