Street Legal Racing Redline
Fra : Ukendt

Dato : 20-08-03 21:49

Nu kan det være nok, 2 gange har jeg siddet og bygget en bil op helt fra
bunden, begge gange syntes computeren så lige at det er sjovt at smutte ud i
windows og lukke mit spil ned! Så det spil kommer jeg nok først videre med
når der engang kommer en Patch til det, ellers må det bare blive NFS
Underground når vi når den tid.

Mvh Rasmus

Fra : Aardvark

Dato : 20-08-03 22:30

"Kyian" <rasmusaaadamjohansen.dk> wrote in

> [...]
> først videre med når der engang kommer en Patch til det, ellers må det
> bare blive NFS Underground når vi når den tid.

Den første udgave af Street Legal, krævede jo næsten patch der var, i mb,
lige så stor som selve spillet , så det undrer vel ingen...
Droppede netop denne spil serie af samme grund.

/Aardvark

Fra : Colzen

Dato : 21-08-03 10:47

Jeg har også droppet spillet nu, både pga at den smider ens profil væk og
det at nok man kører ROC støder man lige pludselig ind i ingenting, men får
en flyvetur og lander på taget og så er det løb jo tabt.
Ellers et godt koncept, bare synd de ikke kan lave det ordentligt.

Colzen

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-03 16:13

"Colzen" <colzen@SLETcolzen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en flyvetur og lander på taget og så er det løb jo tabt.
> Ellers et godt koncept, bare synd de ikke kan lave det ordentligt.

Fandme om den ikke gjorde det igen... denne gang var jeg dog ikke nådet nær
så langt med min bil, men det var langt nok syntes jeg... Ville være et helt
vildt fedt spil, vis de ellers kunne finde ud af at lave det ordentligt!!!

Fra : DWM

Dato : 21-08-03 16:43

"Kyian" <rasmusaaadamjohansen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vildt fedt spil, vis de ellers kunne finde ud af at lave det ordentligt!!!

Der kommer patches senere ligesom med det første street legal.
Spillet er tydeligt blevet rushet ud ligesom det første.
Det er dog ikke nødvendigvis udviklernes skyld.

/Kenneth Iversen

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-03 17:05

> Der kommer patches senere ligesom med det første street legal.
> Spillet er tydeligt blevet rushet ud ligesom det første.
> Det er dog ikke nødvendigvis udviklernes skyld.

Kan godt være at det ikke er udviklernes skyld, men vis jeg købte sådan et
spil der, hold kæft man hvor ville jeg blive sur, også selv om der kommer
patches senere, godt nok er patches til for at rette fejl, men at jeg bliver
smidt ud af spillet 3 gange inden for 1½ time, det er over alt kritik!

Mvh Rasmus

Fra : Jonas R.

Dato : 22-08-03 11:03

SNIP
> [...]
bliver
> smidt ud af spillet 3 gange inden for 1½ time, det er over alt kritik!

Hehe nu er det jo så lige at spillet slet ikke er kommet ud i DK eller
europa endnu! :)

Men nok om det. prøv
www.buildersedge.org der er en faq og jeg mener der er nogle ideer til
hvordan man kan undgå nogen af de bugs spillet har.
Faktisk mener jeg ikke at man burde betale for et spil som street legal
redline, for spillet er jo langt fra færdigt og virker mere som en beta!

Jonas

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-03 18:41

Nu er det endelig lykkedes mig at få samlet min bil, her kan i se den...
www.scalerace.dk/car.jpg

Har ikke kørt nogle løb med den, da min computer lagger for meget i spilene
end til jeg får en ny HDD, men den har da knap og nap 350 HK mener jeg. og
en topfart på 300, så lidt kan den da rende.

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-03 18:43

Har lagt den i binaer i stedet for, under topic Street Legal

Fra : Colzen

Dato : 21-08-03 20:06

"Kyian" <rasmusaaadamjohansen.dk> skrev i en meddelelse
> Har lagt den i binaer i stedet for, under topic Street Legal

> spilene
og

Når det er den bil du kører i ville jeg smide nogle større fælge og dæk på.
Du kan smide en einwagon 140 motor i og tune den til 404 hk, det burde give
lidt mere end dine nuværende 350 hk

Colzen

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-03 20:43

Den motor jeg har i nu, er en Einwagon GTA motor, den er dog slet ikke
tuned... men må jeg rode lidt med i morgen tror jeg.

Skal også først lige lære det :)

Fra : Jonas R.

Dato : 22-08-03 11:06

SNIP

Sludder du kan få den GTA motor op på 498 hk :)

Skift dine gta pistons ud med 110 einvegen pistons og sæt camshift ex til
+20 og intake camshift til -25 og fuel til 12.5 !
Dog skal du lige prøve med begge 110 gt pistons fordi det er kun det ene sæt
som giver en ydelse på 498 hk!

Jonas

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-03 17:16

> [...]
> +20 og intake camshift til -25 og fuel til 12.5 !
> Dog skal du lige prøve med begge 110 gt pistons fordi det er kun det ene

Det er jo ikke helt rigtigt det med de 498 hk! vis du kigger på
www.scalerace.dk/car2.jpg så står der 500... Men mange tak for tippet

/Rasmus

Fra : DWM

Dato : 23-08-03 08:46

"Kyian" <rasmusaaadamjohansen.dk> skrev i en meddelelse
> Det er jo ikke helt rigtigt det med de 498 hk! vis du kigger på
> www.scalerace.dk/car2.jpg så står der 500... Men mange tak for tippet

Nej der står 362. ;oP

/Kenneth Iversen

Fra : Jonas R.

Dato : 23-08-03 13:17

SNIP
> Det er jo ikke helt rigtigt det med de 498 hk! vis du kigger på
> www.scalerace.dk/car2.jpg så står der 500... Men mange tak for tippet

Der står da 362 så!!!

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-03 15:01

> Der står da 362 så!!!

Sikke dog engang ged, så var den ikke blevet saved ordentligt når men jeg
fik den op på 500, det var dog ikke så lang tid af en eller anden årsag.

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-03 16:57

Fatter ikke en brok af det her, hvordan kan jeg undgå at min Nonus Street GT
begynder at køre sidelæns når jeg giver den gas ? Den er godt nok tunede til
925 hk men alligevel, den kan jo sikkert tunes til meget mere

/rasmus

Fra : Jonas R.

Dato : 23-08-03 17:03

SNIP
> [...]
til
> 925 hk men alligevel, den kan jo sikkert tunes til meget mere

Større fælge/dælk og bedre undervogn!

Tror ikke du skal regne med mere end 925 hk!

Jonas