Snowflake film site!
Fra : snowflake.dk

Dato : 20-08-03 20:22

Et nyt film site er kommet, og her er det dig der bestemmer. Ikke nogen
dumme registreringer for at kunne give en vurdering af den film du har
set.
Desuden findes der også et film Forum på snowflake.dk, her kan du skrive
om din farvorit film, eller f.eks. den film du venter spændt på.

Snowflake startede film sitet i juli måned.

http://www.kandu.dk/

Fra : PerX ...

Dato : 22-08-03 13:20

In article <3f43cb36$0$48916$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
snowflake.dk.news@kandu.dk says...
> Et nyt film site er kommet, og her er det dig der bestemmer. Ikke nogen
> dumme registreringer for at kunne give en vurdering af den film du har
> set.

Kunne aldrig falde mig ind at bruge et site som forsøger at disable højre
mussetast.

Fra : snowflake.dk

Dato : 28-08-03 10:47

Du vil aldrig besøge en side med højre klik disablet ? - Du tager da
ikke ting fra andre folks hjemmesider uden at spørge først alligevel,
vel?.
Hvis du gør, har jeg hermed bevist hvorfor jeg disabler højre klik.

snowflake

http://www.kandu.dk/

Fra : Jim Andersen

Dato : 28-08-03 17:18

snowflake.dk wrote:
> Hvis du gør, har jeg hermed bevist hvorfor jeg disabler højre klik.

Nu hopper jeg lige ind her uden at have læst andre indlæg i denne tråd....

De steder jeg har været ude for at man ikke kan højreklikke med musen, dér
har jeg altid været i stand til at trykke på "højrekliks"-knappen på
tastaturet. Er det noget man i dag har fået rettet ?

/jim

Fra : sniper_Nolight

Dato : 03-09-03 15:35

> De steder jeg har været ude for at man ikke kan højreklikke med musen, dér
> har jeg altid været i stand til at trykke på "højrekliks"-knappen på
> tastaturet. Er det noget man i dag har fået rettet ?

ikke alle steder
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Søren Kongstad

Dato : 28-08-03 10:56

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> In article <3f43cb36$0$48916$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
> snowflake.dk.news@kandu.dk says...
>
> Kunne aldrig falde mig ind at bruge et site som forsøger at disable højre
> mussetast.

Hvad være er så er det
"Optimeret til Internet Explorer 6.0 - 1024x768"

Det virker rimeligt amatør agtigt

Søren

Fra : snowflake.dk

Dato : 27-08-03 22:14

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Brodersen

Dato : 27-08-03 23:11

On Wed, 27 Aug 2003 21:15:51 GMT, "snowflake.dk"
<snowflake.dk.news@kandu.dk> wrote:

>Du vil aldrig besøge en side med højre klik disablet ? - Du tager da
>ikke ting fra andre folks hjemmesider uden at spørge først alligevel,
>vel?.

Til privat brug (hvilket ikke nødvendigvis omfatter at lægge det op på
en hjemmeside)? Hvorfor ikke?

>Hvis du gør, har jeg hermed bevist hvorfor jeg disabler højre klik.

Fordi det bare er så fandens skide irriterende, at folk fx vil åbne
links i et nyt vindue eller lignende? Ja, de svin!

Opgiv at fornærme dine brugere.

(fut: dk.edb.internet.webdesign.clientside)

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: mayonnaise (og ikke mayonaise)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-08-03 07:10

Hej!

"snowflake.dk" wrote:

Stop venligst med dine reklamer her i gruppen, da det ikke er tilladt. Brug
news:dk.opslag hvis du vil reklamere for din site...

fut dk.admin.netikette
--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner "