Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Radeon TV-OUT Opløsning.
Fra : Lasse

Dato : 20-08-03 16:51

R9700Pro Catalyst 3.6;

Kan det virkelig passe at man hver eneste gang skal ændre sin
WINDOWS-opløsning til 800x600 for at få 800x600 via TV-OUT? Gennemtænkt,
eller er det mig der laver noget galt?

Lasse

Fra : Sune Storgaard

Dato : 20-08-03 17:09

Lasse mumbled his insignificant opinion in:

> R9700Pro Catalyst 3.6;
>
> Kan det virkelig passe at man hver eneste gang skal ændre sin
> WINDOWS-opløsning til 800x600 for at få 800x600 via TV-OUT?

Ind i ati kontrolpanelet, og vælg displays. Der kan du justere for hver
enkelt skærm, deriblandt tv(out)

> Gennemtænkt, eller er det mig der laver noget galt?
Begge dele :)

Fra : Lasse

Dato : 20-08-03 17:31

Hmm ja, men jeg kan ikke skifte opløsningen! :(

Lasse

Fra : Sune Storgaard

Dato : 20-08-03 18:42

> Hmm ja, men jeg kan ikke skifte opløsningen! :(

Kan du så ikke sætte max-resolution til 800x600 ?

Mit controlpanel ser lidt anderledes ud (andet ati kort) så jeg ved ikke med
100% sikkerhed..

Fra : Lasse

Dato : 20-08-03 21:08

Well jeg kan ikke skifte opløsningen derinde... har prøvet alle steder.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 21-08-03 07:11

Hejsa
Jeg mener ,at tv'et skal være tilsluttet ,før du kan ændre opløsningen.

//Henrik

Fra : Lasse

Dato : 21-08-03 07:38

Har prøvet...

Det er noget pis at TV-Tool kun fungerer med nVidia kort! Det var ellers
pisse godt...

Fra : Brian Lund

Dato : 01-09-03 18:42

> Kan det virkelig passe at man hver eneste gang skal ændre sin
> WINDOWS-opløsning til 800x600 for at få 800x600 via TV-OUT? Gennemtænkt,
> eller er det mig der laver noget galt?

Det kan du godt men så skal TVet og skærmen køre som hver sin skærm, altså
at de ikke viser det samme! - Desuden kan du også køre 1024*768 på TV-out
med et ATI kort (jeg kan ihvertfald ;)).

Brian