Køremål på søndag: Flyopvisning
Fra : Richard

Dato : 20-08-03 16:30

For de der ikke nåede den lille hyggelige flyopvisning i Rosklide
lufthavn i den forgangne weeke-end er der et brag af et alternativ i
nærheden af Slesvig på søndag fra 10 til 17. Se mere her:

www.eggebek-airday.de/dan

God fornøjelse.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Armand

Dato : 23-08-03 10:03

Richard <richardpunktumpade@mail.dk> skrev i en
> For de der ikke nåede den lille hyggelige flyopvisning i Rosklide
> lufthavn i den forgangne weeke-end

Er det nogen speciel at du tænker på?

--
Armand.

Fra : Hans Paulin

Dato : 23-08-03 11:00

Armand wrote:
> Richard <richardpunktumpade@mail.dk> skrev i en
>
> Er det nogen speciel at du tænker på?

....vil lige indsparke, at der er åbent hus på Rødekro flyveplads (ved
Åbenrå) i dag lørdag og i morgen søndag 10-17 - lørdag eftermiddag med
faldskærmsudspring, kunstflyvning med svævefly og flyvning med
veteransvævefly - begge dage rundvisning samt mulighed for prøvetur i
svævefly for 50,00 kr.
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Richard

Dato : 25-08-03 20:50

Armand wrote:

> Er det nogen speciel at du tænker på?

Ups, overså denne - nej, da ingen specielt. Jeg så blot flere mc'ister
gå rundt og svede i deres mc-dress i Roskilde Lufthavn - foruden dit
info om samme arrangement - så jeg gik ud fra, at nogen kunne være
interesseret. Men måske især blandt bæltskrækkerne

Fra : Armand

Dato : 25-08-03 22:33

> Ups, overså denne - nej, da ingen specielt. Jeg så blot flere mc'ister
> gå rundt og svede i deres mc-dress i Roskilde Lufthavn - foruden dit
> info om samme arrangement -

OK.
Jeg følte mig bare meget antastet, eftersom at jég måtte krybe hjem fra
Stubbekøbing pågældende lørdag!

--
Armand.

Fra : Richard

Dato : 26-08-03 21:12

Armand wrote:

> OK.
> Jeg følte mig bare meget antastet, eftersom at jég måtte krybe hjem fra
> Stubbekøbing pågældende lørdag!

Nej dog hvor ærgerligt - pga. en motor- eller kropsskade ?

Fra : Armand

Dato : 27-08-03 16:56

> Nej dog hvor ærgerligt - pga. en motor- eller kropsskade ?

En kronschende lejelyd, som jeg hjemmefra havde(troet) repareret (á nye
baghjulslejer); men som tiltog og efter Næstved var enerverende =
Hvad jeg ikke fik diagnosticeret fra første færd af, er til gengæld ganske
tydeligt nu: Lyden følger motoromdrejningerne igennem gearene => lejeskade
på kobling/indgangsaksel

Motoren står i kælderen og venter på at jeg skiller den ad i aften!

--
Armand.

Fra : Richard

Dato : 27-08-03 17:20

Armand wrote:

> En kronschende lejelyd, som jeg hjemmefra havde(troet) repareret (á nye
> baghjulslejer); men som tiltog og efter Næstved var enerverende =

Ja, Næstved kan gøre de mærkeligste ting ved een, ved jeg af erfaring

> Hvad jeg ikke fik diagnosticeret fra første færd af, er til gengæld ganske
> tydeligt nu: Lyden følger motoromdrejningerne igennem gearene => lejeskade
> på kobling/indgangsaksel

Ja forhåbentlig ikke længere inde eller oppe i motoren...

> Motoren står i kælderen og venter på at jeg skiller den ad i aften!

Jamen så god arbejdslyst, Armand