Hjælp til tables!!!
Fra : Frederik Buus Sauer

Dato : 20-08-03 15:29

Jeg har 2 spørgsmål...

1. Kan man låse en table i størrelsen (height og width), så man
hverken kan gøre den større eller mindre?

2. Kan jeg indsætte en scrollbar i en table?

Jeg kan simpelthen ikke finde noget om det nogen steder!!!

P.S. Jeg er ny, så undskyld de 2 andre posts, dem gik der lidt
ged i...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-08-03 15:46

Frederik Buus Sauer <frederik@sauerpower.dk> skrev :

>1. Kan man låse en table i størrelsen (height og width), så man
>hverken kan gøre den større eller mindre?

Nej, ikke hvis det skal virke i IE.
I andre browsere kan du bruge max-width og og max-height.

ect. kombineret med min min-width/heigth.
500px; max-height: 500px">

>2. Kan jeg indsætte en scrollbar i en table?

Nej du kan sætte en <div> smide tabllen ind og sætte overflow:
auto på.

indhold

Vil du have scroll også selv om den ikke er nødvendig, så brug
visible istedet for auto.
--
Knud

Fra : Frederik Buus Sauer

Dato : 20-08-03 18:03

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
> auto på.

> indhold
>
> Vil du have scroll også selv om den ikke er nødvendig, så brug

Mange mange tak Knud :) :) :)... Hvis du har en HP, så vil jeg
gerne have lov til at linke til den fra min hjemmeside!? :D:D:D

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-08-03 19:11

Frederik Buus Sauer <fbs_keez@hotmail.com> skrev :

>Mange mange tak Knud :) :) :)... Hvis du har en HP, så vil jeg
>gerne have lov til at linke til den fra min hjemmeside!?

Ikke lige pt., den er mere eller mindre under ombygning, den var
blevet forældet.

Når (hvis) den kommer op igen vil den være nævnt i min signatur.
--
Knud