Billeder/video fra Padborg Park?
Fra : Dan T. E.

Dato : 20-08-03 15:29

Hej alle,

Jeg deltog selv i det gode arrangement som Niels Jensen havde stablet på
benene lørdag d. 16 august og jeg synes det ku' være sjovt at se nogle
billeder fra arrangementet, - måske kan man endda være heldig at se sig selv
i aktion med nedlægning og skrider i bedste Rossi-stil ? ...nej, okay,
måske ikke lige baghjuls-skrider men så i hvert fald med god nedlægning på
;)

Jeg har selv taget ca 15 billeder som jeg vil lægge ud på en server i løbet
af ugen, - stay tuned for more info !

Så hvis i har nogle billeder eller evt. noget video i vil dele (der var da
flere med vid-kamera dernede) så sig endelig til !

Mvh,
Dan
(Ham der kørte ekstra-langsomt på sin gule SV ;))

Fra : Knud Dam

Dato : 20-08-03 15:57

"Dan T. E." <dteFJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Mvh,
> Dan
> (Ham der kørte ekstra-langsomt på sin gule SV ;))

Hej Dan.

Lyder spændende !

; - )

KD Bandit 600 S