LDAP i outlook
Fra : Flemming Jørgensen

Dato : 20-08-03 14:35

Hvorfor kommer der en lille skærm op når jeg tænder for Outlook-i XP pro med
teskt:

Microsoft LDAP adresse liste.
servernavn: NULL
port: 3268
brugernavn: NULL
adgangskode: (tom)

Den vil jeg frygtelig gerne slippe for at se meget mere til, men hvordan?

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
remove fbi.

Fra : pre

Dato : 20-08-03 15:57

LDAP er faktisk en service.
Electronic Mail
If you have electronic mail (Simple Mail Transfer Protocol or SMTP)
installed, you can view the product documentation by typing
file:\\%systemroot%\help\mail.chm in your browser address bar and pressing
ENTER.
pre