æggekage
Fra : dulle

Dato : 20-08-03 14:15

er der nogen der har en rigtig god opskrift på æggekage. Måske en lidt mere
spændende en den alm. med bare bacon og purløg?

Fra : Kim Jensen

Dato : 20-08-03 14:41

> er der nogen der har en rigtig god opskrift på æggekage. Måske en lidt
mere
> spændende en den alm. med bare bacon og purløg?

www.omelet.dk burde kunne give noget inspiration.

mvh
Kim Jensen

Fra : 3140 Bagdad Bob

Dato : 20-08-03 14:48

> mere
>
> www.omelet.dk burde kunne give noget inspiration.
>

> mvh
> Kim Jensen

LOL - genialt!

Fra : dulle

Dato : 20-08-03 20:06

Hej igen

Tak for jeres svar. Det lyder spændende og det er vist nogle gode sider at
kigge på. Jeg skal nok få skiftet den kedelige æggekage ud med en der siger
spar 2.

Fra : Linda

Dato : 21-08-03 16:31

Lyder godt - hvornår skal vi komme ?

Linda

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 20-08-03 20:51

scripsit "Kim Jensen"
> www.omelet.dk burde kunne give noget inspiration.

Svinesej side!

--
vh ¸.·´¯)

Fra : ram2

Dato : 20-08-03 14:35

"dulle" skrev d. 20-08-03 14:15 dette indlæg :
> er der nogen der har en rigtig god opskrift på æggekage. Måske en lidt
mere
> spændende en den alm. med bare bacon og purløg?

Hej Dulle.

Prøv disse links. kan være du kan få inspiration der.

Mvh
Ram

http://www.kandu.dk/dk/spg/2443

http://www.kandu.dk/dk/news/130828/groupid/20202

http://www.kandu.dk/dk/news/220718/groupid/20202

http://www.kandu.dk/

Fra : OZ6JH

Dato : 20-08-03 14:39

Hej Dulle ...

Du anvender røget ål i stedet og pynter til slut med
varmede rejer - asparges og tomatbåde + dild ....

Husk at riste ålen først som om det var bacon eller flæsk .. !

En rigtig dejlig opskrift lidt dyr men anderledes ...

Husk rejer må ikke koge så bliver de små og
hårde som gummi ....

Med venlig hilsen
Keld
--
Keld Gydum
Stenbakkevej 37 2.th. DK-9900 Frederikshavn

Fra : ram2

Dato : 20-08-03 14:51

"OZ6JH" skrev d. 20-08-03 14:39 dette indlæg :
> Hej Dulle ...
>
> Du anvender røget ål i stedet og pynter til slut med
> varmede rejer - asparges og tomatbåde + dild ....

He he. Den er med i et af de3 links jeg angav, og smager drøn godt.

Mvh
Ram

http://www.kandu.dk/

Fra : OZ6JH

Dato : 20-08-03 15:45

Hej Ram ....

Jeg lærte den i 1969 da jeg stod i lærer som KOK
og den har fulgt mig lige siden ...

Dengang puttede man også dåse champignons i
skiver på men dem kan jeg ikke selv li´ ....

Med venlig hilsen
Keld