Bestemt pære..
Fra : E-Junkie

Dato : 20-08-03 13:48

Min kæreste har en scooter 45, (Easy Rider) som bruger en gammel bilpære i
forlygten.
Jeg mangler en forhandler til disse, da man ikke bare kan bruge en
knallert-pære.

Info på pæren:

billede af pæren:
http://www.grineflip.dk/pære.jpg

Tekst på pæren:
-OSRAM BILUX S1 ITALY 7326 12V 25/25W [E1] 2A3- -nFa8

Håber at der er nogen der kan hjælpe....

--
Med Venlig Hilsen
Carsten G. Pedersen

Fra : E-Junkie

Dato : 20-08-03 14:00

rettelse!

Tekst på pæren:
-OSRAM BILUX S1 ITALY 7326 12V 25/25W [E1] 2A3- -n4a8

Fra : Th Frydensberg

Dato : 20-08-03 14:47

E-Junkie wrote:

> Min kæreste har en scooter 45, (Easy Rider) som bruger en gammel bilpære i
http://www.thansen.dk/product.asp?c=162959743&n=298264549&pn=282558851

Glødepære, 12V-25/25W, BA20D
Varenummer: 93061225 19- kr
og sikkert hos alle knallerthandler

th

--
Med venlig hilsen //
th

Fra : E-Junkie

Dato : 20-08-03 16:02

Jeg havde ellers været inde på T-hansens hjemmeside uden at finde den.
Alle steder står den enten som udsolgt eller specialprodukt.

Så 19 kroner det må siges at være et fund
Du skal have 1000 tak!

(og et knus skulle jeg give fra kæresten