Lister og dørtrin.
Fra : Søren ô¿ô

Dato : 20-08-03 13:34

Hej NU.

Jeg har sat nogle fyrtræslister på nede ved mine dørtrin, men de er noget
lysere.
Kan jeg få dem til at være lige så mørke som mine dørtrin? De er lakeret.(
ved ikke hvad træ de er lavet af )( hus fra 1975 ).

--
Mvh. Søren.
Fjern NOSPAM ved mail.

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 20-08-03 16:55

Det kan ses her: http://www.selkrog.midtfyn.net/dortrin.JPG

--
Mvh. Søren.
Fjern NOSPAM ved mail.

Fra : Per H

Dato : 20-08-03 17:11

On Wed, 20 Aug 2003 14:33:54 +0200, "Søren ô¿ô"
<g15281@NOSPAMhotmail.com> skrev:

> [...]
>Kan jeg få dem til at være lige så mørke som mine dørtrin? De er lakeret.(
>ved ikke hvad træ de er lavet af )( hus fra 1975 ).

Ja du kan købe noget patina bejse b.la hos silvan.

virker fint. ellers prøv med alm bejse.

Vh Per
icq 8212837

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 20-08-03 19:33

> Ja du kan købe noget patina bejse b.la hos silvan.
>
> virker fint. ellers prøv med alm bejse.

Tak for svaret, det vil jeg prøve.
--
Mvh. Søren.