SM-fetichisme er om underkastelse dvs TRO
Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-03 11:09

Igen starter jeg med EET vigtigt citat, så ordblinde ikke skal føle sig tabt
bag en vogn

Mit budskab er at VILJEN TIL MAGT driver os alle til underfundig leg med
venner og veninder, og undertiden er målet at slå tiden ihjel - bondage er
for kedsomheds-fetichister - og undertiden er målet at lave et barn med en
værdig partner, der evner kamp til stregen - til sengen.

Et af det ondes mest virkningsfulde forførelsesmider er opfordringen til
kamp. Det er som kampen med kvinder, som ender i sengen.Kafka

Sex er til af begynde med ganske tilokkende, men det, der tæller i længden,
er magt. Jiang Qing (hustru til Mao)

Sengen er kvindernes prædikestol. Tysk Ordsprog

For den virkelige elskov gælder det ikke længer mennesket bag klæderne, men
mennesket bag legemet. Jacob Paludan

Kvinder lider nederlag når de bliver ophidsede og usikre og taler for meget
i nærvær af en mand de elsker.Men forføres bedst ved underfundig og
flegmatisk ømhed. Nietzsche

Nietzsche skriver i "Den stilleste stund" om din "frygtelige
herskerinde" der siger til ham
"Du vil ikke. Er det nu også rigtigt af dig. Gem dig ikke i din trods"
og til sidst siger stemmen
"Dine frugter er modne, men du er ikke moden til dine frugter"Nietzsche

The more potent a man becomes in the bedroom, the more potent he is in
business. Dr. David Reuben

Udvis altid den største agtelse for en stille kvinde. Ingen kvinde ejer
større visdom, end den som holder mund. -Kinesisk ordsprog

Jeg afskyer husarbejde. Man reder seng, man vasker op og seks måneder
senere må man begynde forfra. Joan Rivers

Kun en tåbe reder sengen hver dag. Nancy Spain

Drukken kone er en engel i sengen, men en djevel i huset. Danske
Ordsprog

Livet er et sygehus, hvor hver patient er besat af længslen efter at bytte
seng. Charles Baudelaire

I politik som i sygesengen, kaster folk sig fra side til side, blot fordi de
tror, de vil få det behageligere. Goethe

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Rap

Dato : 20-08-03 16:29

Du har ikke ret...

Rap

Fra : SpookiePower

Dato : 21-08-03 10:16

Her er en hjemmeside hvor du kan finde flere citater.
Kunne forestille mig det havde din interesse.
http://www.aerenlund.dk/quotes/

Fra : Andreas Falck

Dato : 21-08-03 11:27

SpookiePower boxjunk2600@hotmail.com skrev dette:

> Her er en hjemmeside hvor du kan finde flere citater.
> Kunne forestille mig det havde din interesse.
> http://www.aerenlund.dk/quotes/

Og hvad i alverden skulle dette så ha med kristendom at gøre?

XPOST til kristendom fjernet vha fut til dk.snak.seksualitet

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/ om bl.a. skabelse
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : PerX ...

Dato : 23-08-03 16:59

In article <1811b.52617$Kb2.2437456@news010.worldonline.dk>,
dewnull@dewnull.invalid says...

> Og hvad i alverden skulle dette så ha med kristendom at gøre?
>
> XPOST til kristendom fjernet vha fut til dk.snak.seksualitet

Hvor de heller ikke er relevant så fut tilbage til dig

Fra : Bo Warming

Dato : 23-08-03 17:50

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> In article <1811b.52617$Kb2.2437456@news010.worldonline.dk>,
> dewnull@dewnull.invalid says...

> Hvor de heller ikke er relevant så fut tilbage til dig

Hjemmesiden er fremragende og har talrige SAFTIGE CITATER om både sex og
kristendom.
Er det et problem at der sker for meget på usenet?
Jeg synes det er et problem at der sker for lidt, og at censur og netpoliti
gør kun skade.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-08-03 13:20

"SpookiePower" <boxjunk2600@hotmail.com> wrote in message
> Her er en hjemmeside hvor du kan finde flere citater.
> Kunne forestille mig det havde din interesse.
> http://www.aerenlund.dk/quotes/

Fremragende hjælp - TAK

og selvfølgelig er de fleste kristendoms-relevante dvs ontopic

Mit påbegyndte og jævnligt justerede livsværk med citater er at få dem til
at hænge mere sammen emnemæssigt end gjort før - om det lykkes , ved jeg
ikke