X-men United (spioler)
Fra : Ukendt

Dato : 20-08-03 10:59

Hej alle

Så lige efterfølgeren til X-men og kan kun være godt tilfreds.
Jeg har dog et spørgsmål til slutningen af filmen.

Man får at vide hvordan udviklingen sker og nogen gange skipper den et par
led over. Imens ser man på vandet fra dæmningen, hvor der svømmer/flyver
noget under vandet.

Skulle nogen have læst i et sted, hvad det kan være? Bare et gæt?
Jeg glæder mig til 3'eren som 2'eren ligger op til.

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : Lars Funck

Dato : 20-08-03 11:15

"FB" <.> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Skulle nogen have læst i et sted, hvad det kan være? Bare et gæt?
> Jeg glæder mig til 3'eren som 2'eren ligger op til.

Ja, det har der været snakket meget om. Jeg laver liget et spoiler space

SPOILER
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Jean Grey døde jo af flodbølgen. I tegneserierne døde Jean Grey også, og
genopstod senere som det langt mægtigere væsen Pheonix. Det virker meget
sandsynligt at det er Pheonix vi ser under vandet.

MVH

Lars

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 20-08-03 11:25

"Lars Funck" <Funck@nospamnetworldmedia.dk.dk> wrote in message
> Jean Grey døde jo af flodbølgen. I tegneserierne døde Jean Grey også, og
> genopstod senere som det langt mægtigere væsen Pheonix. Det virker meget
> sandsynligt at det er Pheonix vi ser under vandet.

Ja. Allerede efter den første film blev der hintet til, at der ville komme
en film med Jean i hovedrollen. Mange fansites har talt om, at der måtte
komme en Phoenix-film. Og det er helt klart det, som slutningen lægger op
til. Eller rettere - det, som hele filmen lægger op til. Vi ser jo, at hun
er meget stærkere i 2'eren end i 1'eren. Så der skal nok komme en film om
hende, men det kan da godt være, at de udskyder det til en evt. 4'er, bare
for at tage pis på fansene :)

/Nikolaj

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-08-03 11:58

"Lars Funck" <Funck@nospamnetworldmedia.dk.dk> escribió

> [...]
meget
> sandsynligt at det er Pheonix vi ser under vandet.

Dem der gider at læse credits efter filmen vil også lægge mærke til
at der omtales "pheonix sequence" som en del af special effects
arbejdet, så der kan vist ikke være nogen tvivl om hvad det er vi
ser.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Douglas

Dato : 20-08-03 13:31

> Jeg glæder mig til 3'eren som 2'eren ligger op til.

Ja, det skal nok blive godt.
Men glæd dig ikke for meget: der er rygter om at Halle Berry aka Storm ikke
har en rolle i 3'eren.
Desværre...

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 20-08-03 13:31

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-08-03 14:42

On Wed, 20 Aug 2003 11:59:28 +0200, "FB" <.> wrote:

>Hej alle
>
>Så lige efterfølgeren til X-men og kan kun være godt tilfreds.
>Jeg har dog et spørgsmål til slutningen af filmen.

så har jeg lige et til dig der har set den - jeg har nemlig set de
første 10 minutter af et afsnit af den i serie form - ER DET tegnefilm
?? ja for det var det jeg så ....og det var godt nok imho. ring :/
--
Mv.
Bo M Mogensen

"I can't feel you anymore, I can't even touch the books you've read
Every time I crawl past your door, I been wishin' I was somebody else instead.
Down the highway, down the tracks, down the road to ecstasy,I followed you beneath the stars,
hounded by your memory And all your ragin' glory."Dylan "Idiot wind "1974

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-03 09:07

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> så har jeg lige et til dig der har set den - jeg har nemlig set de
> første 10 minutter af et afsnit af den i serie form - ER DET tegnefilm
> ?? ja for det var det jeg så ....og det var godt nok imho. ring :/

Hej Bo. Jeg forstår ikke dit spørgsmål.
Spørger du om X-Men United er en tegnefilm eller?

Mvh
FB