OT: Konspirationsteorier...
Fra : /cni

Dato : 20-08-03 08:43

Hermed lige en stor tak til de formastelige herfra, der har hjulpet min
stakkels kæreste med at finde frem til en fødselsdagsgave til mig - I
ved selv, hvem I er
(og det er sgu mere end jeg selv ved!)

--
/cni
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=192

Fra : mcisten

Dato : 20-08-03 11:23

Hva fik du, en Honda , he he he

Fra : /cni

Dato : 20-08-03 11:31

mcisten wrote:
> Hva fik du, en Honda , he he he

Nu er min kæreste af hunkøn, så derfor passer Honda ikke så godt til
mig...
Næh du, et gavekort til et af de udmærkede "kørekurser", der bliver
arrangeret fra tid til anden.
Og jeg vil nødig tænke på, hvorfor hun synes det er nødvendigt med sådan
et kursus

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-08-03 12:41

/cni wrote:

> Hermed lige en stor tak til de formastelige herfra, der har hjulpet
> min stakkels kæreste med at finde frem til en fødselsdagsgave til mig
> - I ved selv, hvem I er
> (og det er sgu mere end jeg selv ved!)

Hø hø.

--
Tony
Fazer 1000

Fra : /cni

Dato : 20-08-03 13:05

Tony Lorentzen wrote:
> Hø hø.

Jeg tænkte sgu nok du var skyldig, Tony!

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-08-03 14:09

/cni wrote:

> Jeg tænkte sgu nok du var skyldig, Tony!

Jeps! Guilty as charged!

Håber kørekurset bekommer dig vel

--
Tony
FZS1000

Fra : /cni

Dato : 21-08-03 09:37

Tony Lorentzen wrote:
> Håber kørekurset bekommer dig vel

Det håber jeg også - jeg kunne godt tænke mig også at slide dækkene på
det sidste par cm i siderne! Og med lidt held får jeg flyttet mine
grænser på sådan et kursus
Vi har lige taget 2000 km i Sverige på ferie - og med 2 personer og
oppakning slides dækkene mest midtpå...