Finde et password med ResEdit?
Fra : J=?windows-1252?B?+A~

Dato : 24-12-00 09:49

En lang historie kort: Mit Outlook Express 5.02 (lad være med at opgradere
hvis I bruger 4.5!) har mit password til en Teliakonto. Men det kan man jo
ikke få at se - der står jo bare nogle prikker! Jeg vil frygtelig gerne
vriste det ud af en eller anden preferencefil med ResEdit.
Er der nogen der har haft held med et tilsvarende projekt?
Jørgen Emborg

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 24-12-00 09:53

J=?windows-1252?B?+A==?=rgen Emborg <emborg@email.dk> wrote:

> [...]
> vriste det ud af en eller anden preferencefil med ResEdit.
> Er der nogen der har haft held med et tilsvarende projekt?

Det du skal gøre er at oprette en disk/partition med et system og OE 4.5
eller nedgradere til 4.5 på din eksisterende startdisk, dernæst
installere du Interarchy 4.0 og efter genstart slår du SHOW TRAFFIC til,
så logger du på Telia kontoen og dit Password der bliver sendt i
klartekst vil du kunne læse på det logblad Interarchy laver.
--
Jesper Ørsted "Mary had a crypto key, she kept it in escrow,
and everything that Mary said, the Feds were sure to know."
-- Sam Simpson, July 9, 1998
Homepages: <http://www.solidharmonie.net/>, <http://www.mariama.net/>

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 26-12-00 01:08

> [...]

> vriste det ud af en eller anden preferencefil med ResEdit.
> Er der nogen der har haft held med et tilsvarende projekt?

Pjat! Fax Telia noget med din underskrift på, så har du dit pwd.

Bah Humbug!

Mojn, Thomas

PS: Opgrder med det samme, hvis i bruger 4.5!

--
Apple Computer, Inc. 1 Infinite Loop - Cupertino, CA 95014 USA

"We have a machine that is so fast,
it calculates an infinite loop in six seconds"