Farvehandler i Århus ?
Fra : Erik M. Jensen

Dato : 20-08-03 06:46

Hej.

Kender nogen en farvehandler i Århus-området, der udleverer prøver på
malinger/træbeskyttelse (eller sælger prøverne til en billig penge) ? Jeg er
træt af at skulle betale op til 120 kr. for 3/4 liter hvis jeg vil afprøve
feks. et produkts dækkeevne på emnet derhjemme.

Mvh Erik

Fra : Simon [8230]

Dato : 20-08-03 09:43

Hej Erik

Jeg har købt "flydende farvekort" hod Hygros, Mjølnersvej 12, 8230 Åbyhøj
Jeg betalte 27 kr. + moms for en ½ L sort maling.

Du kan jo prøve der...

Mvh

Simon
8230 Åbyhøj

Fra : Marlene

Dato : 21-08-03 10:27

> [...]
> træt af at skulle betale op til 120 kr. for 3/4 liter hvis jeg vil afprøve
> feks. et produkts dækkeevne på emnet derhjemme.

Alle Flügger-forretninger har prøver til 25,- for en lille dåse.

Mvh. Marlene.

Fra : Erik M. Jensen

Dato : 22-08-03 15:06

"Marlene" <tunne@heaven.dk> wrote in message

> "Erik M. Jensen" <erik_m_jensen@hotmaill.com> skrev i en meddelelse

Jeg
> er

> Alle Flügger-forretninger har prøver til 25,- for en lille dåse.

Farveprøver ja, men ikke prøver på de forskellige kvaliteter
maling/træbeskyttelse.

Mvh Erik

Fra : Marlene

Dato : 24-08-03 14:49

> [...]
>
> "Marlene" <tunne@heaven.dk> wrote in message

> Farveprøver ja, men ikke prøver på de forskellige kvaliteter

Ok - det vidste jeg ikke - jeg mener bare, at jeg fik noget specielt maling
(udendørs) i en farveprøve....

Mvh. Marlene.