Test af forsvarets mc'er?
Fra : Joachim Schmidt

Dato : 20-08-03 01:07

Hej!

Der blev for ca. 2-3 år siden testet en række modeller i forbindelse med at
forsvaret skulle have nye mc'er.
Testen var i et dansk mc-blad husker ikke hvilket.

Er der nogen der har denne test og gider at skanne den ind? Vil meget se
hvilket grundlag de havde for at vælge BMW GS 650 F.

/Joachim

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-08-03 20:09

Joachim Schmidt wrote:

> Der blev for ca. 2-3 år siden testet en række modeller i forbindelse med
> at forsvaret skulle have nye mc'er.
> Testen var i et dansk mc-blad husker ikke hvilket.

Det var det danske Bike-blad. Jeg har det selv, men det er desværre ikke
inden for rækkevidde det næste stykke tid :-/

> Er der nogen der har denne test og gider at skanne den ind? Vil meget se
> hvilket grundlag de havde for at vælge BMW GS 650 F.

Det kan jeg desværre ikke huske særligt meget af. Jeg tror bl.a. det var
noget med motorens evne til at holde sig igang ved lav hastighed op ad
stejle bakker/skrænter.
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 21-08-03 09:47

Jes Vestervang wrote:

> [...]
>
> Det kan jeg desværre ikke huske særligt meget af. Jeg tror bl.a. det
> var noget med motorens evne til at holde sig igang ved lav hastighed

Det var også et eller andet med at den uden problemer, var i stand til at
køre meget langsomt i meget lang tid - det var der vist nogle af de andre
der havde problemer med.

--
mvh Rasmus Neckelmann