minibakken-tur i Aalborg
Fra : Jacob Larsen

Dato : 20-08-03 00:19

Plejer der ikke at være en tur i Aalborg ligesom ved bakkelukning/åbning
bare ret meget mindre? (Altså når Aalborg tivoli lukker.) Er der nogen der
ved hvor/hvornår det er, da jeg synes det lyder sjovt?

--
mvh. Jacob Larsen - GS500E

Fra : Jacob Larsen

Dato : 21-08-03 11:20

Jacob Larsen wrote:
> [...]
> bakkelukning/åbning bare ret meget mindre? (Altså når Aalborg tivoli
> lukker.) Er der nogen der ved hvor/hvornår det er, da jeg synes det

Slet ingen?

Jeg ved der var noget sidste år, men jeg er ikke sikker på om det er hvert
år eller om det bare var en enkeltgangsfornøjelse. Hvis ingen ved noget,
tyder det jo på, der ikke sker noget i år.

--
mvh. Jacob Larsen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-08-03 20:20

Jacob Larsen wrote:

> Plejer der ikke at være en tur i Aalborg ligesom ved bakkelukning/åbning
> bare ret meget mindre? (Altså når Aalborg tivoli lukker.) Er der nogen der
> ved hvor/hvornår det er, da jeg synes det lyder sjovt?

Lidt afhængig af tidspunktet, så er det da meget sandsynligt at jeg er med
på idéen
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jacob Larsen

Dato : 22-08-03 21:13

> Lidt afhængig af tidspunktet, så er det da meget sandsynligt at jeg
> er med på idéen

Det burde jo være her d. 31. Jeg har ikke kunnet finde noget information om
det på nettet, men jeg er sikker på, det ikke er noget som jeg har drømt
sidste år

Hvis nogen ved om der sker noget, vil jeg (vi) stadig gerne vide det, men
det er nok lidt sent at arrangere noget noget nu. Hvis der ikke sker noget i
år, kan det jo være der gør næste forår

--
mvh. Jacob Larsen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 22-08-03 21:51

> Hvis nogen ved om der sker noget, vil jeg (vi) stadig gerne vide det,
> men det er nok lidt sent at arrangere noget noget nu. Hvis der ikke
> sker noget i år, kan det jo være der gør næste forår

Jeg har aldrig hørt om det, men jeg er med på det, så vi er da 3.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Mads Stetter

Dato : 22-08-03 22:26

Martin Sørensen wrote:

> Jeg har aldrig hørt om det, men jeg er med på det, så vi er da 3.
>
> signing off.. Martin Sørensen

Jeg er også... og Thomas Buus er sikkert også med på ideen!

Det var vist klør fem

MVH Mads Stetter

Fra : Jes Vestervang

Dato : 25-08-03 17:02

Mads Stetter wrote:

> Jeg er også... og Thomas Buus er sikkert også med på ideen!
>
> Det var vist klør fem

Vi har jo snart slået sjællænderne!
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jacob Larsen

Dato : 25-08-03 19:09

> Vi har jo snart slået sjællænderne!

hehe ja det går jo derhen af...

Jeg har nu sendt en mail til en lokal klub (gug mc). Det kan jo være de
kender til det, hvis der sker noget.

--
mvh. Jacob Larsen - GS500R

Fra : Jacob Larsen

Dato : 25-08-03 21:38

> Jeg har nu sendt en mail til en lokal klub (gug mc). Det kan jo være
> de kender til det, hvis der sker noget.

Her er svaret så. Det gik jo pænt stærkt.

*Begynd*
Hej Jacob
Der er ikke noget i forbindelse med Tivoli, men Ulvene Mc arrangere hvert
år et mc optog gennem Aalborg på St. Bededag.

I år var der vist omkring 600 deltagende cykler, så jo der er et stort
arrangemet i Aalborg.

Desværre har vi ikke nogen billeder fra i år, men du kan se dem fra sidste
år på vores hjemme side under "Er sket", hvor du skal bladre ned til
Gamle Arrangementer og ture - Optog med Ulvene

Med Venlig Hilsen

Henning Boll
*slut*

Hjemmeside er www.gugmc.dk

Det er så mig, der ikke kan huske hvad der skete sidste år Anyway... Jeg vil
da med til det her næste år. 600 cykler er da også en del (for os jyder).

--
mvh. Jacob Larsen - GS500R

Fra : J.C.Kløve

Dato : 26-08-03 11:31

I tråden: bhub4o$ruu$1@sunsite.dk,
Skrev Jacob Larsen :
> Plejer der ikke at være en tur i Aalborg ligesom ved
> bakkelukning/åbning bare ret meget mindre? (Altså når Aalborg
> tivoli lukker.) Er der nogen der ved hvor/hvornår det er, da jeg
> synes det lyder sjovt?

Hvornår lukker dette Aalborg tivoli egentlig ?

Hvis der skal være noget, er der jo nogen der skal tage hul på det, og
det kunne jo udmærket være os nordjyder i DFM !

Vi er trods alt nogle stykker når man tjekker DFM-sited og søger på
nordjylland
(jeg søgte for sjov på Bornholm - der vil være god plads hvis de
DFM'ere der er der skal samles - der er een

nu vel Jeg er frisk hvis det passer i kalenderen - om et par år har vi
måske startet en tradition ?

--
Dun@nt
XJ600 51J - der kan erhverves når sæsonnen er slut. . .