Tv Out. Opløsning.
Fra : Jesper

Dato : 19-08-03 23:12

Har et gf4 mx440 med tv out. Sender det trådløst ind til mit tv.

Hvis det er det almindelige windows billede, så er det meget utydeligt på
mit tv.
Har prøvet i forskellige opløsninger. Ned til 640x480.
Det er ikke til at sidde i stuen og bruge windows programmer/internet, men
afspiller
jeg en film på pc'en eller musik video eller dvd, er det perfekt kvalitet på
tv'et.

Er der nogen mulighed for også at få et rent og klart windows billede?? Evt.
noget software
der kunne klare det eller????

Jesper....

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 20-08-03 00:28

Jesper wrote:
> Er der nogen mulighed for også at få et rent og klart windows billede?? Evt.
> noget software
> der kunne klare det eller????

Glem det, et TV lavet med en helt anden teknologi end en computerskærm.

Der er nogle TV som er mindre slemme end andre, og nogle skærmkort der
er bedre end andre, men et klart billed der bare nærmer sig
computerskærmen får man aldrig.

Mvh

Bruno

Fra : Brian Lund

Dato : 01-09-03 18:44

> Der er nogle TV som er mindre slemme end andre, og nogle skærmkort der
> er bedre end andre, men et klart billed der bare nærmer sig
> computerskærmen får man aldrig.

Korrekt, men ATI leverer rigtig god TV-out, jeg kan ihvertfald godt læse
hvad der står på mit TV, 640x480 er bedst, det kan stadig læses ved 800x600
men er ulæseligt i 1024x768. Desuden kan det godt være din trådløse dims gør
noget ved signalet :(

Brian