Shootout Test med KiloFazer, SV1000 samt F~
Fra : Anders Thorup

Dato : 19-08-03 23:11

Jeg har indscannet en test fra det britiske magasin Superbike

Jeg tænkte det ville have interesse for nogen her i gruppen, korrekt
Lorentzen??

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=295

Vil dog lige advare imod, at billederne er omkring 400kb stykket, men det er
nødvendigt for at tydeligt kunne læse teksten!!

Testen er ialt 13 sider.

--
MVH/ Best Regards
Anders Thorup

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-08-03 00:18

Anders Thorup wrote:

> Jeg tænkte det ville have interesse for nogen her i gruppen, korrekt
> Lorentzen??

Meget!

Jeg er naturligvis lidt skuffet over at Fazeren ikke liige vinder over
SVeren - men jeg er overbevist om at de må have været forudindfattede dem,
der har skrevet artiklen

Deny deny deny!

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Anders Thorup

Dato : 20-08-03 10:10

Tony Lorentzen wrote:

> Jeg er naturligvis lidt skuffet over at Fazeren ikke liige vinder over
> SVeren - men jeg er overbevist om at de må have været forudindfattede
> dem, der har skrevet artiklen
>
> Deny deny deny!

Tjaaee, det der virkelig undre mig, er at SV'erens bremser, får bedre
karakter en Fazerens, når man nu har hørt så meget godt om Yamsens bremser!.
Uanset, så ligger SV og Fazeren meget tæt, og der hvor Fazeren taber tærren
er nok i stellets stivhed, og dens manglende frihøjde.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 20-08-03 11:16

Tilgengæld mangler SV'eren 2 cylindre. Mon man får dem med i en pose ved
siden af

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Anders Thorup

Dato : 20-08-03 12:01

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Tilgengæld mangler SV'eren 2 cylindre. Mon man får dem med i en pose
> ved siden af

TROLL ALERT

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-08-03 20:11

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:

> Tilgengæld mangler SV'eren 2 cylindre...

....og en masse heste! Den jeg så på rullefeltet til TpT havde kun 109

Det er kun 24,42 mere end min Fazer... fnis Jeg tror kilofazeren har en
hel del flere
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-08-03 22:51

Jes Vestervang wrote:

> Det er kun 24,42 mere end min Fazer... fnis Jeg tror kilofazeren
> har en hel del flere

Yup! Nu fik jeg ikke rullet min egen (mest fordi jeg er lidt nærig ... 200,-
er sgu for dyrt for 5 minutters arbejde imho).

Desuden var der en anden en hvis Fazer 1000 havde smidt 129,9 heste på
baghjulet

Jow jow ...

--
Tony
Fazer Riviarmene

Fra : Jes Vestervang

Dato : 21-08-03 23:12

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> 200,- er sgu for dyrt for 5 minutters arbejde imho).
>
> Desuden var der en anden en hvis Fazer 1000 havde smidt 129,9 heste på

Hehe, 20 hk mere end Suzuki-plæneklipperen. Gnæk...

Hmm, og 45 mere end min 600'er.
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 21-08-03 07:16

> Det er kun 24,42 mere end min Fazer... fnis Jeg tror kilofazeren
> har en hel del flere

Kodeordet her er "tror". Nogen var for bange for at smide deres Fazer på
feletet til toppen. Det var noget med at ikke måtte ridses eller sådan
noget, eller var det, at manden troede at den ville bliver sværet beskadiget
at at have en svensker om bord. Jeg mener naturligvis det er et dække over
at Tony faktisk kun er 19 år gammel, og den er droslet til 25KW. Jeg kunne
tage den gamle yamaha på min MZ, hvis den altså havde en motor monteret

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Anders Thorup

Dato : 21-08-03 13:01

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
<SNIP>
> Jeg mener
> naturligvis det er et dække over at Tony faktisk kun er 19 år gammel,
> og den er droslet til 25KW. Jeg kunne tage den gamle yamaha på min
> MZ, hvis den altså havde en motor monteret

Arrhh, nu sad jeg altså bag på Tony's Fazer ind til Skagen,, og hvis den kun
er på 34Heste , så blev de ihvertfald pisket noget så eftertrykkeligt på den
tur,, sååe Bager, jeg tror sgu ikke helt den holder Men derfor har du
nok ret i at den ikke smider mere, end maks 60-70Hk på baghjulet,,,,, det
holder jeg ihvertfald på indtil det modsatte er bevist

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-08-03 14:47

[snip en masse vrøvl ]

Jeg tror jeg lader jeg leve i lykkelig uvidenhed

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Jes Vestervang

Dato : 21-08-03 23:11

> Kodeordet her er "tror". Nogen var for bange for at smide deres Fazer på
> feletet til toppen.

God pointe!

> [...]
> beskadiget at at have en svensker om bord. Jeg mener naturligvis det er et
> dække over at Tony faktisk kun er 19 år gammel, og den er droslet til

Det lyder meget sandsynligt

> Jeg kunne tage den gamle yamaha på min MZ, hvis den altså havde en
> motor monteret

Ååårk ja
--
mvh Jes Vestervang