CommonDialog - Ingen Fonte?
Fra : Tim Sørensen

Dato : 19-08-03 21:28

Min CommonDialog siger mig at der ingen fonte er installeret på min
computer.
Dette er naturligvis noget vrøvl, men hvordan kan jeg fortælle den det?

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E

Fra : Tim Sørensen

Dato : 20-08-03 19:54

"Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk>
> Min CommonDialog siger mig at der ingen fonte er installeret på min
> computer.
> Dette er naturligvis noget vrøvl, men hvordan kan jeg fortælle den det?

Er jeg virkelig den eneste der noglesinde har prøvet dette?

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 20-08-03 20:18

"Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> "Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk>
>
> Er jeg virkelig den eneste der noglesinde har prøvet dette?

Har du husket at sætte det Flag, der angiver, om du vil se printer-, skærm-
eller begge slags fonte?

Jeg kan ikke huske konstanten på stående fod (er væk fra min VB-maskine),
men det er noget med:

CommonDialog1.Flag = [cmdlgBoth]

Konstanten er ikke korrekt, men det kan jo jo bare slå op i Hjælp.

Jens V

Fra : Tim Sørensen

Dato : 21-08-03 09:18

"Jens Vestergaard" <j@railsoft.dk> wrote
> [...]
> men det er noget med:
>
> CommonDialog1.Flag = [cmdlgBoth]
>
> Konstanten er ikke korrekt, men det kan jo jo bare slå op i Hjælp.

1000 tak for hjælpen.

Jeg fandt denne i MSDN:
CommonDialog.Flags = &H3

Og den gjorde at det fungerede