Overnatning i/omkring Chicago
Fra : Lasse

Dato : 19-08-03 21:01

Hej,

Vi skal fire voksne der skal til Chicago i nogle dage, har I nogle gode bud
på billig overnatning?
Hotel/motel/m.m., vi vil ikke bo i sovesale med andre.

-Lasse

Fra : jenny og søren

Dato : 20-08-03 12:01

> Vi skal fire voksne der skal til Chicago i nogle dage, har I nogle gode
bud
> på billig overnatning?
> Hotel/motel/m.m., vi vil ikke bo i sovesale med andre.

Hej Lasse

Har du set denne her
http://www.hostelbooking.com/ibnpub/english/static/hostel_hostel_template.as
p?id=60034

det ser da helt iorden ud......

ellers kan du jo prøve på www.lonelyplanet.com de har noget de kalder
thorntree hvor rejsende hjælper hinanden (kræver dig at du registrerer dig
som bruger)

og så har de jo en hel guidebog over chicago, bestil den i dag og du har den
på mandag, genealt hurtig service derfra...

mvh

Søren

Fra : Kristian

Dato : 20-08-03 12:33

"jenny og søren" <jha74@mail1.stofanet.dk> wrote:
> [...]
>og så har de jo en hel guidebog over chicago, bestil den i dag og du har den
>på mandag, genealt hurtig service derfra...
---------------
Hvis jeg var jer , ville jeg prøve at finde et hotel via
"priceline.com". Der er nogle eksperter her i gruppen , der vil kunne
give jer nogle gode råd. Kik evt nogle måneder tilbage her i indlægene
- der har været en del diskussion om at byde på hotel via priceline.

Kristian

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 21-08-03 07:57

Jeg kunne ikke få dit link til at virke, men er et andet

http://www.hostelbooking.com/ibnpub/english/static/hostel_hostel_template.as
p?id=60034

Ser meget godt ud. Det ser ud til at være det spritnye de opførte for 2 år
siden.

Kennet

Besøg vores rejse- og dyreside på
www.pernille-kennet.dk