ACO dræn
Fra : Finn I

Dato : 19-08-03 19:43

Jeg skal have lagt et ACO dræn foran min garage. Må jeg selv tilslutte det
til regnvandsafløbet?
Hvis ikke, hvad kan det ca. koste hvis jeg har det hele klar så det bare
skal tilsluttes?

Mvh
Finn

Fra : benny

Dato : 19-08-03 20:34

så vidt jeg er orienteret skal der en autoseret kloakmester til at tilslutte
det til og montere det
men hvis ingen ved,så tror jeg ikke der er nogle der chekker
husk drænet skal lægges i tørbeton som du vander efter du har lagt drænet
tilslutningen til regnvandsbrønden kan du bruge hvis det er en betonbrønd
forsheda 910 bøsning eller indmuringsbøsning(flexsibel samling) og hvis det
er en pvcbrønd et påboringssæt
så skal du huske at påboringen skal være min 15cm over vandspejl i tagbrønd
held og lykke
benny