Aldi og forskelligt sortiment
Fra : Martin Johansson

Dato : 19-08-03 18:15

Hvad er det for noget med Aldi?

Nu har jeg set ikke mindre end to tråde herinde med lækre ting fra Aldi.
Men når jeg så besøger den lokale Aldi, aner de ikke hvad jeg snakker om.
Den ene gang så bestyren ud som om at han ville ringe efter krisehjælp.
Jeg var da vidst helt galt på den.

Jeg henviser til flg. to tråde.
Her ang. Falafel
http://makeashorterlink.com/?L241513A5
Her ang. Kebabkød
http://makeashorterlink.com/?L151253A5

Udvalget er tilsyneladende forskelligt alt efter hvor i landet Aldi befinder
sig.

For en god ordens skyld kan jeg da lige nævne at jeg befinder mig i Randers.
Jeg har prøvet alle Aldi butikker vi har i byen. (3)

Fra : kelds snabela ofir d~

Dato : 19-08-03 21:21

On Tue, 19 Aug 2003 19:15:28 +0200, "Martin Johansson"
<martin.johansson[REMOVE]@12move.dk> wrote:

>Jeg var da vidst helt galt på den.

Ja, delvist. Det falafel-link, du henviser til er fra sidste år, så
den vare er udgået af sortimentet. Kebabkødet hedder vist noget andet
(og er temmelig ringe), men sælges sammen med noget svinekød kaldet
Gyros. begge dele i frysedisken.

Nej

Fra : Martin Johansson

Dato : 19-08-03 21:46

"kelds snabela ofir dot dk" <kelds@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, delvist. Det falafel-link, du henviser til er fra sidste år, så
> den vare er udgået af sortimentet.

Det var tidligere på året jeg forsøgte mig.
Men bestyreren så ud som om at han aldrig havde hørt ordet før.
Det lyder alligevel en smule underligt.
Tror nok det var i april jeg forsøgte mig.

> Kebabkødet hedder vist noget andet
> (og er temmelig ringe), men sælges sammen med noget svinekød kaldet
> Gyros. begge dele i frysedisken.

Hmm det kunne jeg så ikke finde i dag.
Men jeg vil da lige kigge en ekstra gang.

Ok

Fra : kelds snabela ofir d~

Dato : 21-08-03 22:22

On Tue, 19 Aug 2003 22:46:19 +0200, "Martin Johansson"
<martin.johansson[REMOVE]@12move.dk> wrote:

>"kelds snabela ofir dot dk" <kelds@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>>

>Hmm det kunne jeg så ikke finde i dag.
>Men jeg vil da lige kigge en ekstra gang.

Jeg har lige været en tur i den lokale Aldi (2300) - og de havde
kebab-kødet (som er en blanding af okse og lam). 350 gram for 20
kroner frossent ubestemmeligt kød: (mærket hed Pevora eller noget i
den stil)

Jeg spurgte bestyreren om udvalget var det samme i alle Aldi i landet,
og det var det med undtagelse af deres specialtilbud, som ovennævnte
ikke er et af.

KS