Inport af Kawasaki
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 19-08-03 18:08

Hej NG

Har lige en forspørgelse, er der nogle der kan fortælle mig hvor jeg kan
købe motorcykler uden afgift i Danmark både nye og brugte.

Har du/i et link til en side ville jeg blive meget glad.

Mvh.

Carsten

Fra : BSV

Dato : 19-08-03 21:42

Hvad er du specielt interesseret i ??

bsv
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=365

Fra : Megas

Dato : 20-08-03 02:34

BSV wrote:
> Hvad er du specielt interesseret i ??

Hey BSV..
Jaah, JEG kunne sgi godt tænke mig at høre lidt om hvordan det føles at ku´
sætte "2002 ZX12" i sin signatur?
Ku du ikke grifle et nyt indlæg & fortælle lidt om hvo´n dyret opfører
sig.? sådan lidt om hvordan den tér sig på små krogede veje, hvordan
accelerationen føles (jævn stigende/eksplosiv..?) fundet nogen skavanker
osv.??

--
Megas
*Grøn af misundelse*

Fra : Ninja Rider

Dato : 20-08-03 15:37

Hejsa

>Jaah, JEG kunne sgi godt tænke mig at høre lidt om hvordan det føles at ku´
>sætte "2002 ZX12" i sin signatur?

Det føles +200K fattigere!

> [...]
>sig.? sådan lidt om hvordan den tér sig på små krogede veje, hvordan
>accelerationen føles (jævn stigende/eksplosiv..?) fundet nogen skavanker

Min kamy havde en ZX-12R 01'er model. (købt og reg i 02)
Den fik senere monteret Akrapovics EVO titanium anlæg. (170hk på baghjulet)

Træket fra den er Enormt, men ikke skræmende ved lave omdrejninger, men
det bliver mere og mere eksplosivt ope i de højere omdrejninger. Den har
et fint jævnt træk fra bunden, og kræver lidt omdrejninger for at udløse
brutaliteten!
Godnok havde jeg vændet mig til at skyde min 6'er helt af, men jeg turde
ikke at bare vride øret i bund på den.
Den ligger enormt godt på vejene, og er rigtig behalig at køre på. Man
sider som i en sofa på den. Det værste er at man dårligt kan mærke
forskel på om du køre 100 eller 200. Den store vindskærm tager enormt
meget af vinden, og vindstøjen.

Da jeg efter en kort prøvetur (30km ca.) kom over på min egen 6'er,
føltes den som en knallert. Den var jo så lille og selv ved 9000rpm
synes jeg ikke at den flyttede sig særligt. Men da jeg kikkede på
speedometeret var svaret jo noget andet.

Mvh Emil

--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....

Fra : Martin Sørensen

Dato : 20-08-03 16:09

>--
>http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk

Jeg tror din nummerplade er ulovlig.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Ninja Rider

Dato : 20-08-03 17:40

Hejsa

>Jeg tror din nummerplade er ulovlig.

Hmm... Det måtte du ik sige til nogle!....

Mvh Emil
Der køre med en mere almidlelig nrplade i virkeligheden!

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 20-08-03 18:51

Kawasaki ZX9R Årgang 99/00

Fra : Ninja Rider

Dato : 20-08-03 18:56

Hejsa

Carsten Pedersen wrote:

>Kawasaki ZX9R Årgang 99/00

Jeg har en kamy der har en ZX-9R 01'er til at stå uden afgift. Han vil
sælge den både med og uden afgift!

Torben Skipper - 40 27 06 16

Mvh Emil

Fra : BSV

Dato : 20-08-03 22:30

Jeg kan desværre ikke sådan fortælle hvordan min zx12 er ved de høje
omdrejninger, da den ikke har gået mere end 1290 km og faktisk er til 1000
km eftersyn lige nu. Jeg kørte et år på en ZZR 1100 og solgte den så og
købte 12'ren. Den føles som en knallert ved siden af ZZR 1100 meget
styrevillig og totalt neutral i svingene og overhovedet ikke sidevindsfølsom
som ZZR 1100 er. Men som sagt har jeg ikke kørt så meget, det er sådan at
når man først bliver så gammel, at man har råd så har man ikke tid. Men jeg
kan da også fortælle, at den har et enormt bundtræk selv fra meget lave
omdrejninger, til forskel fra de første to årgange, der først vågnede når de
kom højt op i omdrejninger. Der er meget stor forskel på 00-01 og 02-03 der
er ændret virkelig meget, så det var faktisk derfor jeg ville have en 02.
Jeg har lige et par link som jeg kiggede meget på inden jeg købte den. Det
ene er hvor ejere kan registrere sig og komme med deres kommentarer, nogen
af dem er faktisk ret sjove.

http://www.micapeak.com/reg/bikes/ZX12R/

http://www.xs4all.nl/~zx11/

http://www.zx-12r.org/

mvh
bsv

Fra : Megas

Dato : 21-08-03 01:01

BSV wrote:
> [...]
> den. Det ene er hvor ejere kan registrere sig og komme med deres
> kommentarer, nogen af dem er faktisk ret sjove.

Takker for links´ene mm. Jeg vidste godt at der skete en hel del
forbedringer i 2002, det var også derfor jeg understregede det Hvis du
ikke har tid til at køre på den.. mangler du så ikke en ny "Bedste ven".??
*G* Jeg melder mig frivilligt, hvad har man vel venner til

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : BSV

Dato : 20-08-03 22:56

EUR 5.000
Verhandlungsbasis

Daten:
22.000 km, 104 kW (141 PS), EZ: 06/99, TÜV: 07/05, grün, Benzin,

EUR 5.100
Verhandlungsbasis

Daten:
18.000 km, 105 kW (143 PS), EZ: 07/99, TÜV: 07/05, blau-metallic, Benzin,

EUR 5.490
D-01920 Schönteichen, EZ: 03/99, 14.000 km, 72 kW (98 PS), grün, TÜV: 05/03,
Top gepflegtes Motorrad, ohne Kratzer...

EUR 5.650
D-82299 Türkenfeld, EZ: 01/00, 24.300 km, 105 kW (143 PS), grün,
Stahlflexbremsleitungen, Spoilerschei...

EUR 5.700
Verhandlungsbasis

Daten:
7.000 km, 105 kW (143 PS), EZ: 08/99, grün-metallic, Benzin,

Du kan se her hvad der kan hentes i Tyskland med lavt kilometertal.
se selv på www.mobile.de

toldfar vil så for en 99 have yderligere 85-90k