Åbent hus
Fra : Jørgen Winther

Dato : 19-08-03 17:49

Nu er der jo så mange meddelelser om diverse arrangementer i denne gruppe,
så forhåbentligt bliver ingen sure over at jeg minder om, at Steven's MC
Shop - www.stevensmcshop.dk - holder åbent hus den 30/8. Og den formelle
åbning af butikken er den 23/8, hvor man nok også skulle kigge ind.

--
Jørgen
www.vanvossen.dk - trailere til motorcykeltransport

Fra : TheHobbit

Dato : 20-08-03 10:59

Personligt synes jeg det er en ok idé at informere om den slags - så længe
det ikke er "kom og køb - der er 5% rabat på supergode dæk kun i denne uge
hos Svend-Eriks MC". Det er en balance som langt de fleste (indtil vidre)
har kunnet administrere.

Desuden ville det være rart at kunne se bynavn (+evt. landsdel) i subject
(eller evt. bare i body) så man ikke skal rode rundt for at finde ud af at
det pågældenden foregår i Kastrup.

Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297