Og hvor er Mads Lund ?....
Fra : Steffler@home

Dato : 19-08-03 15:46

Sådan af ren nysgerrighed....

Hygge
/S

Fra : Per Milborg Pedersen

Dato : 19-08-03 15:55

"Steffler@home" <steffen.hansen@OBVIOUSdba.dk> wrote in message
> Sådan af ren nysgerrighed....
>
> Hygge
> /S

Mads har fået sig et rigtigt arbejde hvor han er blevet sat til at lave
noget. Der er så samtidig ikke den samme forbindelse til vores verden her i
gruppen og derfor er han ikke længere at finde som den ivrige skribent. Han
har nemlig heller ikke sluttet han PC til i hans nye hjem. Men nu er det jo
også kun lidt over et år siden han flyttede ind.......

Men han eksisterer og lever i bedste velgående og vi laver stadig
motortossede ting sammen. Han har bla. lige været i Norge og køre
sidevognsspeedway.

Med racende venlig hilsen

Per M. Pedersen.....M for motortosse
www.motortosse.dk

Fra : Steffler@home

Dato : 19-08-03 16:05

Per Milborg Pedersen wrote:

> Mads har fået sig et rigtigt arbejde hvor han er blevet sat til at
> lave noget.

Det er satme da noget skidt med sådan et rigtigt arbejde

> Han har nemlig heller ikke sluttet han PC til i hans
> nye hjem. Men nu er det jo også kun lidt over et år siden han
> flyttede ind.......

Det kan jo ske

> Men han eksisterer og lever i bedste velgående

Rart at vide... Ved du tilfældigvis om han nogensinde fik
smidt indsprøjtning på 9'eren ?...

/S

Fra : Per Milborg Pedersen

Dato : 20-08-03 15:46

> Det er satme da noget skidt med sådan et rigtigt arbejde

> Det kan jo ske

> Rart at vide... Ved du tilfældigvis om han nogensinde fik
> smidt indsprøjtning på 9'eren ?...

Indsprøjtningen er monteret og dagen, hvor en sagte brummen fra motoren
lyder, nærmer sig. Der er dog et stykke vej endnu, men mon ikke han bruger
lidt af denne uges ferie til at skrue lidt på det. Mads og Mikkel ( det er
der også to tegneseriefigurer der hedder, men de levende må nøjes med at
være et par tegninger )er i færd med at foretage en obduktion af Mads´s
1. sal og det var noget værre noget med koben og en kæmpe dynge foran
værkstedet.

Fra : Rune Larsen

Dato : 20-08-03 18:11

Per Milborg Pedersen wrote:

> Indsprøjtningen er monteret og dagen, hvor en sagte brummen fra motoren
> lyder, nærmer sig. Der er dog et stykke vej endnu, men mon ikke han bruger

Hvad er det for er indsprøjtningssystem han anvender?
Få lige den mand til at sætte sig ved PC'en og skrive noget her i gruppen!

/Rune

Fra : Mads Stetter

Dato : 20-08-03 21:24

Rune Larsen wrote:

> Hvad er det for er indsprøjtningssystem han anvender?
> Få lige den mand til at sætte sig ved PC'en og skrive noget her i
> gruppen!
>
> /Rune

HØRT.. Og det er en ORDRE!

"Hold så kæft kælling... Og vis mig dine patter!"

Citat: Robert fra LFLV

MVH Máds Stetter

Fra : Claus Rittig

Dato : 20-08-03 21:55

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> HØRT.. Og det er en ORDRE!

Næ-næ, det har Mads slet ikke tid til! Han har nemlig (oveni hus-ombygning,
9'er udvikling og nogle andre projekter) travlt med at bygge en ny
sidevognsracer, så Mikkel og jeg kan overtage den gamle - og det kan KUN gå
for langsomt!

Rittig

Fra : Mads Stetter

Dato : 20-08-03 21:57

Claus Rittig wrote:

> [...]
> hus-ombygning, 9'er udvikling og nogle andre projekter) travlt med at
> bygge en ny sidevognsracer, så Mikkel og jeg kan overtage den gamle -

He he..... Okay, så kan jeg godt forstå dig!

Var eller ovre i en vis persons garage her for et stykke tid siden! Vi stod
og kiggede på hans 2 flotte sidevognsræsere, hvoraf den ene var en gammel
triumf, med forkromet tank?! (Den lød satme godt)

Og så fik vi ellers en lille snak om alle de gange Jan har styrtet... Og det
kan der jo sagtens gå tid med!
Man får helt kriller i maven for at komme ud at køre..

Han sagde forresten at han godt kendte dig... jeg måtte bare ikke sige det
til nogen!

MVH Mads Stetter
RF400R

Fra : Claus Rittig

Dato : 20-08-03 22:34

> [...]
> Man får helt kriller i maven for at komme ud at køre..
>
> Han sagde forresten at han godt kendte dig... jeg måtte bare ikke sige det

A-hwa? Hvem snakker vi om her? Verner? Han er vist den eneste jeg kender med
en rigtig _rigtig_ flot sidevognsracer?

Verner er jo en gammel mand, efterhånden. Til et veteranløb i Dall i år
havde han Jan i sidevognen, og Jan syntes jo at Verner gav for lidt gas (det
syns Jan om de fleste). Som en slags demonstration ville han rejse sig op i
sidevognen og række begge arme i vejret når de passerede målstregen, for
lissom at markere sin utilfredshed med Verners gasgivning. Som tænkt, så
gjort... Men da de kørte over mål, DA gav Verner gas! Så Jan - der jo havde
rejst sig op med armene i vejret - røg bagover og endte på ryggen i
sigevognen, hvor han panisk fægtede med arme og ben for ikke at ryge ud. Det
så helt enormt morsomt ud!

Rittig

Fra : Mads Stetter

Dato : 21-08-03 06:47

Claus Rittig wrote:

> A-hwa? Hvem snakker vi om her? Verner? Han er vist den eneste jeg
> kender med en rigtig rigtig flot sidevognsracer?

Øhh, Jeg kan i hvert tilfølde fortælle dig at han bor ret tæt på haahr
benzin i Aalborg! Mødte ham ret tilfældigt, så jeg ved desværre ikke hva
han
hedder, men han kan godt lide rødvin da han var til den garagefest som jeg
mødte ham ved!

> [...]
> vejret - røg bagover og endte på ryggen i sigevognen, hvor han panisk
> fægtede med arme og ben for ikke at ryge ud. Det så helt enormt

Ja, jeg kan kun forestille mig det alt for godt! Hvornår er det næste
guldbamseløb i Aalborg? (Først næste sæson?)

Ha en go' dag..

MVH Mads Stetter

Fra : Claus Rittig

Dato : 23-08-03 20:17

> Ja, jeg kan kun forestille mig det alt for godt! Hvornår er det næste
> guldbamseløb i Aalborg? (Først næste sæson?)

Det ved jeg ikke, men der er jo snart NO Jensen 4 i Gandrup (græsbaneløb).
Der er jeg vistnok med i 2 klasser, motocross solo og en eller anden
sidevognsklasse i sidevognen på en 650cc Yamaha.

http://www.motorfun.dk/SMG/Aktivitet/aktivitet.html

Rittig

Fra : Morten dahl

Dato : 20-08-03 22:13

"Per Milborg Pedersen" <per_p@wanadooFJERNDETTE.dk> skrev i en meddelelse

> Indsprøjtningen er monteret og dagen, hvor en sagte brummen fra motoren
> lyder, nærmer sig.

Så vidt jeg ved har der da været prøveopstart, bare for at se den kunne
hoste lidt i tomgang.. Men jeg holder stadig på at den ikke ser asfalt i
´03.

Hans 9´r har faktisk stået stille meget længere en min Gixxer gjorde

Men med mit nye vinterprojekt kommer sku nok også til at strække sig ind i
næste sæsson

-
Morten Dahl

Fra : Armand

Dato : 20-08-03 10:53

Morten dahl <morten@FJERNdahl.mail.dk> skrev i en

> Men med mit nye vinterprojekt kommer sku nok også til at strække sig ind i
> næste sæsson

Det gør vinterprojekter jo principielt !!

--
Armand.

Fra : Morten dahl

Dato : 21-08-03 00:06

> Morten dahl <morten@FJERNdahl.mail.dk> skrev i en

> Det gør vinterprojekter jo principielt !!

Det kan du som sådan have ret i, men mente mere at jeg med garanti ikke
bliver færdig til 1 marts.. og skal så igen stå og knokle i døgndrift den
sidste uge op til bakkeåbning..

Men har lidt en skummel plan om at holde min egen cykkel uden for projektet
indtil det spiller 110%, og så ellers flytte hele skidtet over på mit stel..
på denne måde vil jeg mene at jeg kunne undgå førnævnte scenarie

-
Morten Dahl

Fra : Anders Houmark

Dato : 19-08-03 19:39

Per Milborg Pedersen wrote:

> Men han eksisterer og lever i bedste velgående og vi laver stadig
> motortossede ting sammen. Han har bla. lige været i Norge og køre
> sidevognsspeedway.

Tænkte så sent som i går på, hvor pokker han havde forvildet sig hen.. Det
er rart at vide at han stadig køre rundt på hans vilje motorcykel :)..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk