Hvad skal jeg tegne på?
Fra : Holger Danske

Dato : 19-08-03 15:39

Hej Gruppe

Jeg står overfor at skulle præsentere nogle grafer. Hertil vil jeg
anvende Java, da det skal være synligt på en web-side. Mit spørgsmål er,
hvad skal jeg tegne disse grafer på? Applet'ens canvas, et image eller
noget helt tredje.

En forklaring af hvorfor det ene er at foretrække frem for det andet vil
være guld værd :)

På forhånd tak!

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 19-08-03 16:01

Holger Danske wrote:

> [...]
> noget helt tredje.
>
> En forklaring af hvorfor det ene er at foretrække frem for det andet vil

Jeg fandt en gammel applet på suns hjemmeside som du kan kigge på.

http://java.sun.com/applets/jdk/1.1/demo/SimpleGraph/index.html

mvh
JS