Dårlig forb. i T28s
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-08-03 13:58

Hej eksperter,

en kammerat har en Ericsson T28s, som nogle
gange virker og andre gange ikke.
Problemet er ved opkald, at personen i den anden ende
ikke kan høre dig - altså det er forbindelsen til
mikrofonen eller lignende der driller.
Kan man skifte den, jeg kan ikke lige se nogle skruer.

Det er surt, når det er det eneste der er galt med den.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : pizza

Dato : 19-08-03 14:43

Jeg har samme problem med min, min mikrofon i klappen duede ikke, jeg
hørte hvad en ny kostede så sagde de at man skulle skifte fronten
samtidigt...

hilsen pizza

http://www.kandu.dk/

Fra : LrsN

Dato : 19-08-03 19:52

Det er også sket for min.
Men det var ikke en gang imellem.. mikrofonen gik bare kold.

Jeg købte bare et headset for 150,-... klart mere behageligt!

regards

/J

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-08-03 22:36

LrsN wrote:
> Jeg købte bare et headset for 150,-... klart mere behageligt!

Kan man bruge et headset til at finde frem til hvor fejlen ligger?
Jeg tænker, hvis det virker med et headset er det kun
mikrofonen der er i stykker eller hvad?

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen