Rør til GS'eren
Fra : Rasmus Mogensen

Dato : 05-04-01 18:29

Wolla mine fætre ;)

Er der nogen der har erfaringer med at putte et andet (bedre) rør på en
GS'er.

Jeg ved godt at det ikke er noget problem at skaffe slip on påtten. Men hvad
med mellem- og forrør? Hvad skal man have der?

Jeg har efterhånden brændt mig varm på Remus (carbon) "grandprix" modellen.
:)

Hvordan lyder det på en GS'er og er det 5-6 k værd?

Come on back, rubberduck! :)

--
Med Løftet Venstre
Rasmus Mogensen

Fra : Steen Schmidt

Dato : 05-04-01 20:22

> Hvordan lyder det på en GS'er og er det 5-6 k værd?

Jeg ved ikke lige med Remus, men jeg har hørt 3-4 forskellige slip-on'er
(ingen fulde systemer) på GS500'eren, og de lyder alle kanon fedt i forhold
til standard. Den med bedst pris/lyd forhold er nok en Laser potte. Ret
billig.

Om det er det værd....tjaee, nej! Men hvis du kan li' din GS'er (der er jo
ingen der siger MC-kørsel skal være fornuftsbetonet , så er det!

Mvh
Steen

Fra : Steen Schmidt

Dato : 05-04-01 20:23

PS. Sørg for at få en udstødning der larmer *lidt* mindre end du kan holde
ud. Den bliver efterhånden et irritationsmoment uden lige, når
"novelty"-effekten har lagt sig.

Mvh
Steen

Fra : Gurli Jensen

Dato : 05-04-01 21:35

Prøv at se hos www.bsm-exhausts.com ,.
Jeg er selv varm på et komplet sæt. Til en GS1000 koster det kr. 3.452,00.
Prisen er oplyst hos importøren:
Jysk Motor Lager A/S
Dollerupvej 3
8000 ARHUS C
Tel.: 0045-86121818
Fax: 0045-86121688

Gurli Jensen
GS1000E

Fra : Armand

Dato : 06-04-01 02:21

Rasmus Mogensen <zulex@stofanet.dk> skrev i en

> Hvordan lyder det på en GS'er og er det 5-6 k værd?

Hermed et af mine d.f.m.-mantra'er:
"Den billigste tuning er at sælge og derefter købe en kraftigere model"
!

Helt ærligt: Hvor meget er GS'eren værd?
Er det virkelig værd at bruge over 10% af dens brugtværdi på noget
pop-udstødning??
Hvordan er dine muligheder for en anden model hvis du gemte de 6.000 kr
til at lægge oveni bytteprisen???

--
Armand.

Fra : Brian Luckow

Dato : 08-04-01 19:27

Rasmus Mogensen wrote:

> Jeg ved godt at det ikke er noget problem at skaffe slip on påtten. Men
> hvad med mellem- og forrør? Hvad skal man have der?

Da jeg havde min GS5'er, kørte jeg med et fuldt udstødningssystem af mærket
SUDCO. Den sad lidt højer oppe end standardudstødningen, så det så lidt
frækkere ud, og så fik den en HELT anden lyd. Ulempen ved det var dog, at
der så ikke var plads til centralstøttefoden, samt at forrørene skulle
afmonteres for at komme til bundproppen. Systemet kan købes hos Vordingborg
MC for ca. 4500,-.

Brian Luckow