Hvor skal jeg købe telefoner?
Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 19-08-03 12:19

Hej,

Jeg skal have købt i omegnen af 100-200 almindelige trykknapstelefoner af
den billigste slags. Har I noget forslag til hvem jeg kunne kontakte mhp.
tilbud?

Mvh,
/Kasper

Fra : H_Luchter

Dato : 19-08-03 13:14

Mon ikke TDC har et godt tilbud, når du skal have så mange?

Fra : Leif Olesen

Dato : 19-08-03 19:22

> [...]
> den billigste slags. Har I noget forslag til hvem jeg kunne kontakte mhp.

Prøv Louis Poulsen, elgrosist eller kontakt mig direkte.

--

Leif Olesen
www.teleadvice.dk