Lidt OT Hvad skriver man
Fra : Jens B. R.

Dato : 19-08-03 10:03

Jeg fik jo smadret en del ting på min Rf900r men nu er vi
(værkstedet,skadevolder, forsikringsselskab og mig) nået dertil at
firmaet som skal fikse den har kontaktet mig.

Men hvad skriver man på engelsk for at sikre sig at de nye kåbedele
får klarlak som resten af mc´en ?

Mit engelsk er godt men ikke så godt Og jeg ejer ikke en ordbog.

Det bliver jo sjovt at se hvor lang det tager og om sneen ligger højt
når den skal køres hjem

Mvh

Jens
RF900R
Pt udlånt til www.suzuki-storm.de mod min vilje.

Fra : Steffler

Dato : 19-08-03 12:41

Jens B. R. wrote:
> [...]
> firmaet som skal fikse den har kontaktet mig.
>
> Men hvad skriver man på engelsk for at sikre sig at de nye kåbedele

Clearcoat...

> Mit engelsk er godt men ikke så godt Og jeg ejer ikke en ordbog.

Heller ikke her

> Det bliver jo sjovt at se hvor lang det tager og om sneen ligger højt
> når den skal køres hjem

Lad os håbe det bliver lidt tidligere end det...

/S