Udvidelser
Fra : Per Madsen

Dato : 23-12-00 21:56

Håber I kan hjælpe.
Jeg har besluttet mig for at rydde lidt op i min udvidelsesmappe, og er
faldet over en del spc.-filer. Så vidt jeg kan se er det SimpleText filer,
men hvad laver de i min udvidelsesmappe, og kan jeg sådan uden videre bare
smide dem ud. Jeg har kigget lidt på dem og indholdet af dem er alle i stil
med nedenstående.

COPY %SPEC%\rvrend60.dll %PLUGINS% VER
COPY %SPEC%\RVCODECS\*.* %CODECS% VER
CMPPREF DisplayName "RealVideo Plug-in"
CMPPREF Type 2

DATATYPE rv video/vnd.rn-realvideo RealPlayer.RV.6 "RealVideo Clip" 2
{CFCDAA03-8BE4-11CF-B84B-0020AFBBCCFA}|

Da jeg har en del programmer installeret, har jeg også mange emner i min
udvidelsesmappe (290), men hvordan finder jeg ud af hvilke der er
unødvendige. Slår jeg bare dem fra som jeg tror der kan undværes, og så ser
hvad der sker, eller hvad gør I? Er der nogen Gyldne regler? Jeg har nemlig
lidt svært ved at finde ud af hvad jeg kan smide ud,- også selv om jeg har
allieret mig med ExtensionOverload.

God jul

Per Madsen