Honda CBR Fx
Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 18-08-03 20:02

Hejsa

Nogen der kan forklare mig hvad forskellen er på Honda CBR F1, F2, F3 og
F4?

På forhånd tak.

--
Mvh. Simon Pedersen
Suzuki GSX 600 F

Fra : Asger Steffensen

Dato : 18-08-03 21:51

"Simon H. Pedersen" <spam@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Nogen der kan forklare mig hvad forskellen er på Honda CBR F1, F2, F3 og
> F4?

Ud over at F1 var den første i rækken (fra 1987) og F4 foreløbig er den
sidste (fra 1999?)? Der er en række større og mindre forskelle, og det
kræver vist en Honda entusiast at opregne dem...

Asger
ZX-10

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 18-08-03 23:27

"Asger Steffensen" <astNOSPAM@get2net.dk> wrote in news:3f413c1c$0$83039
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Ud over at F1 var den første i rækken (fra 1987) og F4 foreløbig er den
> sidste (fra 1999?)? Der er en række større og mindre forskelle, og det
> kræver vist en Honda entusiast at opregne dem...

*Venter spændt på en sådan*

--
Mvh. Simon Pedersen
Suzuki GSX 600 F

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-08-03 02:19

Simon H. Pedersen wrote:

> *Venter spændt på en sådan*

Mon ikke Bager er her et sted?

--
Tony
Fazer 1/1

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 19-08-03 08:04

> Mon ikke Bager er her et sted?

Er jeg Honda entusiast? Nå, men jeg vælger at lave den nemme løsning, og
smider en CBR buyers guide i dk.binaer.motor
Navnet er CBR buyers guide hvis du bruger outlook express, så marker alle de
delte filer på en gang og vælg "kombiner og afkod" under "meddelselse". Det
hedder nok combine and decode i uk udgaverne.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 19-08-03 10:31

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> wrote in

> [...]
> alle de delte filer på en gang og vælg "kombiner og afkod" under
> "meddelselse". Det hedder nok combine and decode i uk udgaverne.

Det ser bare dejligt ud - lige hvad jeg havde brug for. Tak for det.

Jeg bruger Xnews :)

--
Mvh. Simon Pedersen
Suzuki GSX 600 F

Fra : Christian

Dato : 19-08-03 07:32

"Simon H. Pedersen" <spam@email.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Nogen der kan forklare mig hvad forskellen er på Honda CBR F1, F2, F3 og
> F4?

Du kan prøve at kigge her http://www.mcpoolen.se/mc/
Vælg Honda og f.eks. år 87, herefter kan du klikke på de forskellige
årgange, og se forskellen.