selfcert
Fra : Steen

Dato : 18-08-03 19:42

jeg kan ikke mere bruge min digitale signatur, når jeg
laver en macro i office. Jeg kan heller ikke lave en ny
signatur med Selfcert.exe. Begge dele viser en dialogboks, med
at der er sket en fejl.
Jeg har prøvet at afinstallere office og geninstallere, men
det har ikke hjulpet.
Jeg kører med WIN ME og office 2000

steen

Fra : pre

Dato : 18-08-03 21:11

Nok mest sandsynligt at din Office er for "gammel". Svjv. hører Selfert.exe
til i XP versionerne hvor der er makrofunktioner til at kontrollere
signaturen. Alternativet er at købe en signatur hos VeriSign eller Thawte.
pre