16-årig død af atkins diæt
Fra : ea

Dato : 18-08-03 19:21

Fra : Insideout

Dato : 18-08-03 19:42

"ea" <wuoshi@_fjern_jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
news:3f4118f1.6455222@dtext.news.tele.dk...
> (artikel på norsk)
> http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=72237

Så kan de lære det, og for så at være godt gammeldags gammelklog "hvad sagde
jeg".

Mvh
Henrik

Fra : Anette

Dato : 18-08-03 20:44

"ea" <wuoshi@_fjern_jubiimail.dk> > (artikel på norsk)
> http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=72237

Jamen i guder... Ikke den gamle sag igen! Atkins svar på tiltale:
http://www.prnewswire.com/cgi-bin/stories.pl?ACCT=104&STORY=/www/story/11-01
-2002/0001833035&EDATE (på engelsk).

Da den åbenbart er hevet frem i UK igen skulle det ikke undre mig det
mindste, hvis det er kære Jepp, der er bag den.... Det er jo aldrig sjovt at
være i modvind. Slet ikke når Atkins vinder frem, og man selv lige har
reddet sig et fedt job hos mel-pusherne
http://www.scotlandonsunday.com/index.cfm?id=902332003

Anette

Fra : Insideout

Dato : 18-08-03 20:59

"Anette" <asidor@nospamemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> være i modvind. Slet ikke når Atkins vinder frem, og man selv lige har

Ja noget kunne tyde på at du har ret, men det ændre ikke min holdning til
Atkins men det ved I jo ."blasflami slået til" nå men bedre held næste
gang.

Mvh
Henrik

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 19-08-03 07:43

"Insideout" <insideout@chicks.dk> skrev i en meddelelse

> Ja noget kunne tyde på at du har ret, men det ændre ikke min holdning til
> Atkins men det ved I jo ."blasflami slået til" nå men bedre held næste
> gang.

Hvad er din holdning til Atkins? Er da ikke i tvivl om, at du er
modstander - men af hvilke årsager?

Mvh. Lisbeth