Projektor SHARP til 4200,-
Fra : Thomas og Mitzie

Dato : 18-08-03 18:52

Sælges Data/video Projektor med Video ( RCA ), S-VHS og RGB indput. og
fjernbetjæning

Der tale om den TFT type med 6,4" linse og en opløsning på 480.000 pixels,
den kan køre PAL og NTSC. Pæren er på 350W Halogen. vægt 10,6 kg.
Den eneste lille ulempe, er at den kun kan stå på et bord, og vise billeder
/ film, altså den kan ikke hænges i loftet (efter hvad jeg ved ), hvis der
nogen der kan komme med fidus til hvordan man vender linsen, så beholder jeg
den.

Der er tale om en SHARP model XG-3790E, og den er nok en 7 års tid gammel og
skulle have kostet 30-35.000,- den gang, men fungere stadigvæk perfekt, demo
kan vises.

Pris 4200,- Og det er uden lærrede, og ved afhentning i Hillerød.

Hilsen

Thomas

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 18-08-03 22:58

On Mon, 18 Aug 2003 19:51:57 +0200, Thomas og Mitzie wrote in dk.erhverv
<3f411232$0$252$bc7fd3c@news.sonofon.dk>:

>Sælges Data/video Projektor med Video ( RCA ), S-VHS og RGB indput. og

dk.erhverv standardsvar sendt
http://www.isa.dknet.dk/~sej/erhverv.html

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-08-03 20:03

Thomas og Mitzie (mitzietived@FJERNmail.sonofon.dk) skrev følgende:
> [...]
> stadigvæk perfekt, demo kan vises.
>
> Pris 4200,- Og det er uden lærrede, og ved afhentning i Hillerød.

Du skal være heldig hvis du får 2000 for den...

- Martin

Fra : Thomas og Mitzie

Dato : 21-08-03 11:54

Solgt