Outlook: Autoarchive forsvinder i folderli~
Fra : Møller

Dato : 18-08-03 18:48

Et lille problem:

Når jeg kører AutoArchive kommer folderen "AutoArchive Folders" frem, men
kun få sec, så forsvinder den igen, hvordan får jeg den til at blive i
"Folder list" over Personal Folders ??
--
Møller

Fra : pre

Dato : 18-08-03 19:08

Et stort problem: Hvilken Outlook?

Normalt fastsættes filplaceringen nemlig i forbindelse med indstillingen for
funktionen - med mulighed for individuel placering.
pre

Fra : Møller

Dato : 18-08-03 19:22

Det er Microsoft Outlook 200 SR-1

Jeg kan godt se hvor på harddisken den ligger, men under folder list har
jeg kun Outlook Today (Personal Folder) med subfolders, men på min arbejdes
PC ligger "AutoArchive Folders" over folderen: "Outlook Today"
Det ville være praktisk, hvis jeg kunne hente arkiverede mails frem fra
folder listen.
--
Møller

Fra : pre

Dato : 18-08-03 19:41

Hjælpeteksterne har en del info om emnet. Væsentligt er det at der altid
eksporteres til en *.pst fil. Den kan så åbnes i Outlook som ikke har noget
imod to Personlige foldere.

Fra Filer menuen klik åbn, og naviger til den rette fil. Er der kun tale om
én folder der arkiveres, undgå at få alle de andre med i halen.

Fra : Møller

Dato : 18-08-03 20:14

Tak, jeg prøver.

Fra : Møller

Dato : 18-08-03 20:16

Tak, jeg prøver.

Fra : Neslin

Dato : 23-08-03 21:42

"Møller" <eamslet@sletget2net.dk> skrev :
> [...]
frem, men
> kun få sec, så forsvinder den igen, hvordan får jeg den til at blive i

Prøv flg. Funktioner>Indstillinger>Faneblad : Andet >Autoarkiver > kryds
i : vis arkivmappe i mappelisten > Ok
--
MVH :)
Michael