Hvilken film igen?
Fra : zcully

Dato : 18-08-03 18:10

Jeg så lige nyhederne om at der var endnu snigskytte på spil i USA.
Det er i en lille by der hedder Cedar Grove.

Jeg mener at have set en film eller serie der foregår i en by der også
hedder det!! Nogen der kan huske hvad det er for en film?

/Zcully

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 18-08-03 18:28

Hej!

zcully wrote:

> Jeg mener at have set en film eller serie der foregår i en by der også
> hedder det!! Nogen der kan huske hvad det er for en film?

Der er en person som har spurgt om præcis det samme for lidt tid siden. Kig
tilbage i gruppen og du vil finde tråden!

/Ironi off

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner "

Fra : zcully

Dato : 18-08-03 18:57

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej!

> Der er en person som har spurgt om præcis det samme for lidt tid siden.
Kig
> tilbage i gruppen og du vil finde tråden!

Det er muligvis mig selv der sendte det indlæg igår!!
Der var åbenbart bare noget i vejen med min newsreader, så jeg slet ikke kan
se indlægget. Derfor sender jeg det igen (jeg kan stadig ikke se hverken det
eller nogen andre der referere til mit spørgsmål).

Håber der er en venlig sjæl der vil svare mig igen så

> Mvh, Kim Voss Schrader

/Zcully

Fra : John Doe

Dato : 19-08-03 22:27

"zcully" <*removethis*zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg mener at have set en film eller serie der foregår i en by der også
> hedder det!! Nogen der kan huske hvad det er for en film?

Kunne det være Outbreak med Dustin Hoffman osv? Den foregår i Cedar CREEK.
Ikke helt det samme, men alligevel....

John