v3800 ultra TV-out chip brændt af??
Fra : louisegade5

Dato : 05-04-01 17:26

Hej

Jeg har lige fået fat i et brugt v3800 ultra deluxe med tv-in+out osv.
Kortet kører fint, også tv-in, men jeg kan ikke få liv i tv-udgangen. Når
jeg skifter til tv, kommer der et hurtigt hvidt glimt på tv-skærmen,
hvorefter der bliver sort skærm.

Jeg har prøvet med diverse drivere uden held.

Kan chippen være brændt af uden at påvirke resten af kortet?
Kan en bios-flashing evt. løse problemet?

Det skal siges at kabelforbindelsen til tv-et er afprøvet og virker 100%.

Søren

Fra : Bruun

Dato : 05-04-01 19:18

Hejsa,

"louisegade5" <saltum@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> Kan en bios-flashing evt. løse problemet?
>
> Det skal siges at kabelforbindelsen til tv-et er afprøvet og virker 100%.

Hvilket tv-out software bruger du?!

Fra : louisegade5

Dato : 05-04-01 19:51

Bruun <dikkedarer@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9aictf$h9q$1@news.cybercity.dk...
> Hejsa,
>
> "louisegade5" <saltum@mail1.stofanet.dk> wrote in message

Når

> Hvilket tv-out software bruger du?!

Har både prøvet Asus' egen, Detonator x.xx samt TVCC2000.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 06-04-01 03:29

Er det samme prob. hvis du bruger composit udgangen ??

/ Jakob

Fra : louisegade5

Dato : 06-04-01 09:32

Jakob Andersen <jakob@sprit.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:NS9z6.6140$NR.535627@news3.oke.nextra.no...
> Er det samme prob. hvis du bruger composit udgangen ??
>
> / Jakob

Præcis samme resultat med composite !

Fra : N/A

Dato : 05-04-01 20:23

Fra : Bruun

Dato : 05-04-01 20:23

Hejsa,

> Bruun <dikkedarer@hotmail.com> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:9aictf$h9q$1@news.cybercity.dk...
[SNIP]

> Har både prøvet Asus' egen, Detonator x.xx samt TVCC2000.

Ok... Så er jeg nok på bar bund... hvis du har prøvet alle mulige
indstillinger?!

Hvilket kabel anvender du?!

Du kabelforbindelsen er afprøvet og virker 100 %!! Hvordan og med hvad har
du tjekket det?!

Mvh Kim Bruun

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 05-04-01 20:35

louisegade5 wrote:

> [...]
> Når

> 100%.

> Har både prøvet Asus' egen, Detonator x.xx samt TVCC2000.

Jeg synes jeg mindes noget om at TV-chippen ikke kan starte
(initialisere) hvis ikke der er stabil 3,3 Volt forsyning til kortet.

Du kan evt. prøve at kigge i den gamle Asus FAQ på:
http://members.tripod.com/about-asus/part2.htm#32

Hovedsiden er på: http://members.tripod.com/about-asus/oldfaq.htm

Der er mange gode fif.

   Venlig hilsen
      Henrik

Fra : N/A

Dato : 09-04-01 14:39

Fra : Freemen

Dato : 09-04-01 14:39

Jeg har et kort med tv-out og in og de virker ikke med ellers 100% ok!