Hvor boller Dina Jewel (III) ?
Fra : Thomas

Dato : 18-08-03 12:04

Jeg har tidligere i denne gruppe spurgt, om nogen kunne identificere
de omgivelser, som er kulissen for en billedserie, hvor min danske
yndlingspornostjerne, Dina Jewel, boller lystigt med Porno-Lasse.

Nu har Ekstra Bladets webside offentliggjort endnu et sæt billeder fra
serien.

http://www.side6.dk/gallerier/showgallery.asp?pageid=1805

På det første billede ser man tydeligt en af Københavns gamle
badeanstalter. Jeg tror det er den, der hedder Helgoland, og mig
bekendt ligger den på Amager.

Det falder meget godt i tråd med, at der var en læser, der skrev, at
de forfaldne bygninger kunne være den tidligere Superfoss-grund på
Amager.

Jeg håber at nogen kan hjælpe med at identificere de omgivelser
billederne er taget i.

VH

Thomas

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 18-08-03 12:51

"Thomas" <th63@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> Amager.
>
> Jeg håber at nogen kan hjælpe med at identificere de omgivelser

Det er såmænd på amager strand de billeder er taget. Og det er Helgoland man
kan se i bagrunden på det første billede.

Fra : Thomas

Dato : 18-08-03 19:21

> Det er såmænd på amager strand de billeder er taget. Og det er Helgoland man
> kan se i bagrunden på det første billede.

Ja tak, men hvad så med de efterfølgende billeder i de ruin-agtige
bygninger. Hvor er det?

VH

Thomas

Fra : Anita

Dato : 19-08-03 11:16

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Ja tak, men hvad så med de efterfølgende billeder i de ruin-agtige
> bygninger. Hvor er det?

Undskyld jeg spørger, men hvorfor søren er det SÅ vigtigt, at vide hvor
nogle pornobilleder/film er lavet henne?

/Anita

Fra : Camilla

Dato : 19-08-03 16:35

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Undskyld jeg spørger, men hvorfor søren er det SÅ vigtigt, at vide hvor
> nogle pornobilleder/film er lavet henne?

Det samme siger jeg, der er da ikke meget ved at gå derud nu......der sker
nok ingenting sexuelt der nu!

Camilla

Fra : Thomas

Dato : 19-08-03 20:00

> Undskyld jeg spørger, men hvorfor søren er det SÅ vigtigt, at vide hvor
> nogle pornobilleder/film er lavet henne?

Fordi jeg gerne vil vide hvor billederne er taget. Så simpelt er det.

VH

Thomas

Fra : PerX ...

Dato : 19-08-03 21:28

In article <a6b0eee6.0308191059.286b5cc@posting.google.com>, th63@ofir.dk
says...

> Fordi jeg gerne vil vide hvor billederne er taget. Så simpelt er det.

Næ, du vil ikke fortælle os hvorfor. Så simplet er det ;)

Fra : P.N.

Dato : 19-08-03 21:33

> Fordi jeg gerne vil vide hvor billederne er taget. Så simpelt er det.
>
> VH
>
> Thomas

Så det er altså ikke bare for at lave reklame for Dina.
P.N.
www.bichon.uni.cc

Fra : Knud Berggreen

Dato : 20-08-03 17:58

Det tror jeg nu alligevel at det er.

Fra : Andropov

Dato : 19-08-03 20:20

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> wrote in message news:<3f41f972$0$6806

> man

> Undskyld jeg spørger, men hvorfor søren er det SÅ vigtigt, at vide hvor
> nogle pornobilleder/film er lavet henne?

Ja, jeg kunne forstå hvis billederne var taget det samme sted at det
måske kunne være interessant. Men de er jo tilsyneladende taget 117
forskellige steder. Så hvor interessant kan det være......

Fra : PerX ...

Dato : 19-08-03 21:27

In article <3f41f972$0$6806$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
anita@*slet*stofanet.dk says...
> "Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> man

> Undskyld jeg spørger, men hvorfor søren er det SÅ vigtigt, at vide hvor
> nogle pornobilleder/film er lavet henne?

Han har sikkert en hobby med at stå og savle over hegnet ;)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 19-08-03 21:28

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev:

> Han har sikkert en hobby med at stå og savle over hegnet ;)

Han tror, at de stadig er der.

Mark

Fra : Torbjørn Morka

Dato : 06-12-03 16:12

Mark Thomas Gazel wrote:

> Han tror, at de stadig er der.
>
> Mark

Typisk newsere..

En stakar spør forsiktigt, med svar fra en masse "synsere" der tydlig
ynder og gjøre ap med ham

T.

Fra : PerX ...

Dato : 06-12-03 16:19

In article <9lmAb.53720$jf4.2940918@news000.worldonline.dk>,
anonymous@spamkiller.org says...

> Typisk newsere..
>
> En stakar spør forsiktigt, med svar fra en masse "synsere" der tydlig
> ynder og gjøre ap med ham

Velkommen tilbage når du kan formulere dig forståeligt.

Fra : Henning

Dato : 06-12-03 18:52

PerX ... wrote:
> In article <9lmAb.53720$jf4.2940918@news000.worldonline.dk>,
> anonymous@spamkiller.org says...

> Velkommen tilbage når du kan formulere dig forståeligt.

Hej Per!
Udlændinge er da velkomne til at skrive i danske nyhedsgrupper
og det er ikke god etikette at påtale andres stavning, forstår du
ikke hvad der står, er du velkommen til enten at undlade at svare,
eller at stille uddybende spørgsmål til skribenten

MVH
Henning

Fut etikette

Fra : PerX ...

Dato : 07-12-03 02:31

In article <3fd2172a$0$69920$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
h2m@invalid.madsen.mail.dk says...
> [...]
> ikke hvad der står, er du velkommen til enten at undlade at svare,
> eller at stille uddybende spørgsmål til skribenten

Jeg er klar over nogen menneskers holdning.

Fra : Thomas

Dato : 25-08-03 19:25

Her er en anden dejlig billedserie med Dina, hvor hun hyggebokser med
en anden pornomodel, nemlig den søde Kira fra Tæskeholdet.

http://www.side6.dk/gallerier/showgallery.asp?pageid=1101

VH

Thomas

Fra : Knud Berggreen

Dato : 25-08-03 21:36

On 25 Aug 2003 11:25:27 -0700, th63@ofir.dk (Thomas) wrote:

>Her er en anden dejlig billedserie med Dina, hvor hun hyggebokser med
>en anden pornomodel, nemlig den søde Kira fra Tæskeholdet.
>
>http://www.

Helt ærligt!!!
Du x-poster til dk.snak.seksualitet og
dk.lokalsamfund.oeresund.
Det kan godt være at det er et relevant indlæg i
dk.snak.seksualitet, men det har intet at gøre i
dk.lokalsamfund.oeresund.

Vær venlig at stoppe da jeg ellers er nødsaget til at
indgive en klage til din udbyder.

/Knud

Fra : Thomas

Dato : 28-08-03 13:06

> Vær venlig at stoppe da jeg ellers er nødsaget til at
> indgive en klage til din udbyder.

Er du den eneste, der kan bestemme hvornår noget er relevant i en
gruppe? Er du en slags Gud? Eller er du bare en bornert netbetjent?

I al beskedenhed har jeg startet 66% af trådene i
dk.lokalsamfund.oeresund i de sidste tre måneder, og havde de ikke
været krydspostet, var der nok ikke kommet et eneste svar.

Men du vil måske hellere have gruppen nedlagt på grund af manglende
trafik?

VH

Thomas

Fra : PerX ...

Dato : 30-08-03 01:00

In article <a6b0eee6.0308280405.2c929e33@posting.google.com>,
th63@ofir.dk says...
> I al beskedenhed har jeg startet 66% af trådene i
> dk.lokalsamfund.oeresund i de sidste tre måneder, og havde de ikke
> været krydspostet, var der nok ikke kommet et eneste svar.

Det burde måske sige dig noget ;)

Fra : PerX ...

Dato : 27-08-03 03:21

In article <a6b0eee6.0308251025.5784fd1c@posting.google.com>,
th63@ofir.dk says...
> Her er en anden dejlig billedserie med Dina, hvor hun hyggebokser med
> en anden pornomodel, nemlig den søde Kira fra Tæskeholdet.
>
> http://www.side6.dk/gallerier/showgallery.asp?pageid=1101

Den havde vi godt nok aldrig fundet selv.

Fra : JOHN

Dato : 27-08-03 11:40

En bjergbestiger blev engang spurgt, hvorfor han ville bestige Mount
Everest? Han svarede: "Fordi det er der!"
Ligeså kan man her spørge, hvorfor det er så vigtigt, hvor de billeder
er taget! Fordi det er et spørgsmål der KAN stilles, og så skal der nok
være én eller anden der skal stille det.
Hvis der ikke var det, så gik vi jo stadig rundt i dyrepels og åd rødder
og bær. Og denne "nysgerrighed" vil i sidste ende også blive vores
undergang!
IMHO
John

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas

Dato : 28-08-03 13:08

> Ligeså kan man her spørge, hvorfor det er så vigtigt, hvor de billeder
> er taget! Fordi det er et spørgsmål der KAN stilles, og så skal der nok
> være én eller anden der skal stille det.

Det er nogle meget kloge ord du skriver her. Dem vil jeg huske til en
anden gang, hvor det er relevant at bruge dem.

Tusind tak for støtten!!

VH

Thomas