Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
tv på g400
Fra : BO

Dato : 18-08-03 11:48

arghh har brug for hjaelp.
Efter en reinstall af XP, og en geninstallering af diverse, er jeg kommet
til mit grafikkort.

Har installeret lige som jeg plejer, samme driver som jeg plejer at bruge.

Jeg har et Matrox G400 jeg har til mit TV og er flittig bruger af DVDMax.
har altid bare virket.

Men denne gang blir den ved med at skrive *Enabled, but not current active*

Jeg syntes snart jeg har prøvet alt, ved at TVet er sat til, da det virker
fint med clone og Multi/display.
har leget med div. DVDmax settings, men ak intet!!

nogen der har et godt raad ?

Hilsen Casper

Fra : Jante

Dato : 18-08-03 18:12

"BO" skrev:

> nogen der har et godt raad ?

Hent og installer DivxG400 fra:
http://www.afterdawn.com/software/video_software/codecs_and_filters/divxg400.cfm

Det plejer at hjælpe...

J.L.

Fra : Casper

Dato : 19-08-03 07:18

Jeg har Nimo5 build7 installeret, som jeg plejer at have, mener at DivxG400
er includeret deri.
Har ihvertfaldet aldrig installeret den seperat, men har da bemærket jeg har
den installeret, normalt.

Fra : Jante

Dato : 19-08-03 08:38

"Casper" skrev:

> [...]
> er includeret deri.
> Har ihvertfaldet aldrig installeret den seperat, men har da bemærket jeg har

Og du har 'Extended overlay support' slået til?

J.L.

Fra : Casper

Dato : 19-08-03 12:02

ohhh det ved jeg ikke, har jeg aldrig leget med før, og det plejer nu at
virke uden nogle specielle settings... men jeg gir det KLART et forsøg når
jeg kommer hjem