Luftfilter
Fra : Albert

Dato : 05-04-01 16:48

Havde CBRen på rullefelt idag. Der blev mit luftfilter "taget". Det var
aldeles færdigt.

Faktisk tør jeg næsten ikke køre mere på det. De snakkede for at trimme min
maskine
og i den forbindelse montere et KN filter. Nu vil jeg helst ikke ofre for
meget i denne
retning før jeg kender den endelige afgift, så det venter lige til jeg får
plader.

Jeg vil dog nødigt køre rundt på et stoppet luftfilter, så spørgsmålet er så
:
Putter jeg et billigt luftfilter i indtil vidre, eller køber jeg et KN og
venter
med indstillingen ?

mvh Albert - der alligevel ikke havde en droslet mc
CBR1000

Fra : Morten Christensen

Dato : 05-04-01 22:21

"Albert" <toma@email.dk> wrote in message
> [...]

> venter
> med indstillingen ?
>

> mvh Albert - der alligevel ikke havde en droslet mc

Som du selv ligger det ud....

SÅ køb et billigt filter ind til videre, det er bedre - efter min mening, -
end at købe K&N, uden at indstille maskinen...

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Armand

Dato : 06-04-01 02:18

Morten Christensen <morten@mummitrold.dk> skrev i en

> [...]
mening, -
> end at købe K&N, uden at indstille maskinen...

Tænker du på at sætte K&N-filter i på et tidspunkt, er det spild af
penge at købe andet nu!
K&N holder dit ejerskab ud, og til den tid har det fint tjent sig hjem.
Så hvorfor spilde penge på andet inden?

Du kan roligt køre på K&N uden andet gjort ved motoren!

--
Armand.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 06-04-01 05:29

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en

> Du kan roligt køre på K&N uden andet gjort ved motoren!
>
> --
> Armand.

_Skal_ den ikke dysses om, eller i det mindste på et rullefelt for at se om
den får det benzin den skal ha´ ??

--
Hilsen
Dennis Pedersen