Endnu en jagt på kunstner og titel
Fra : Lars Petersen

Dato : 18-08-03 10:25

Hejsa

Jeg leder efter kunstner og titel på en sang. Det der står klarest er
underlægningsmusikken som er California med - vist nok - Tupac. Desuden
lyder det som en LOC-ting, men det sidste er jeg dog ikke sikker på.

Er der en venlig sjæl der kan fjerne mine pinsler?

/lars

Fra : -V-

Dato : 18-08-03 10:47

Lars Petersen wrote:
> [...]
> underlægningsmusikken som er California med - vist nok - Tupac.
> Desuden lyder det som en LOC-ting, men det sidste er jeg dog ikke

Er det ikke LOC's 'De Bitches', du tænker på?

-V-

Fra : Lars Petersen

Dato : 18-08-03 11:12

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det ikke LOC's 'De Bitches', du tænker på?

Det er jeg temmelig sikker på at det ikke er...

/lars

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 18-08-03 11:24

"Lars Petersen" <lars@pilsnerpause.dk> skrev i en meddelelse

> "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er jeg temmelig sikker på at det ikke er...
>
> /lars

Den spiller P3 ellers i et mix, hvor 2pacs California Love _meget_ tydeligt
bruges. 'De bitches' findes vist også i en anden version (pladeversionen?),
men det må altså næsten være den, du tænker på.

MvH Mikkel

Fra : Lars Petersen

Dato : 18-08-03 11:30

"Mikkel Knudsen" <MS_Knudsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> bruges. 'De bitches' findes vist også i en anden version
(pladeversionen?),
> men det må altså næsten være den, du tænker på.

Aha....det er altså en remix udgave. Teksten har jeg ikke bidt mærke i, men
det Tupac-underlægning der var ikke til at tage fejl af. Kan man mon gå ud
fra at remixet er på en evt. cd-single af nummeret eller er det en af de
ting der er forbeholdt radiostationerne?

Under alle omstændigheder takker jeg for jeres hjælp!

/lars

Fra : Troels

Dato : 18-08-03 11:35

> [...]
> fra at remixet er på en evt. cd-single af nummeret eller er det en af de
> ting der er forbeholdt radiostationerne?

Mon ikke det er forbeholdt radiostationer? Det må da i hvert fald være et
helvede at skulle forhandle sig frem til at få lov til at udgive det...

/Troels

Fra : Lars Petersen

Dato : 18-08-03 11:43

> Mon ikke det er forbeholdt radiostationer? Det må da i hvert fald være et
> helvede at skulle forhandle sig frem til at få lov til at udgive det...

Jeg har søgt lidt videre på det efter det blev fastslået at det var en
LOC-ting. Den er så vidt jeg fandt frem til udgivet som en "Limited Promo
Udgave". Hvad det helt nøjagtigt dækker over ved jeg ikke, men et gæt kunne
jo være radiostationer og DJ's på div. klubber. Lidt ærgerligt for her er da
absolut et nummer/remix jeg gerne vil punge ud for...

/lars

Fra : -V-

Dato : 18-08-03 11:55

Lars Petersen wrote:
> [...]
> et gæt kunne jo være radiostationer og DJ's på div. klubber. Lidt
> ærgerligt for her er da absolut et nummer/remix jeg gerne vil punge

Jeg havde selvsamme single i hånden under Roskildefestivallen, uddelt af LOC
ham selv og hans pladeselskab - når han da ikke ravede rundt og truede Gud
og hvermand med skaller, knyttere og det der var værre.

Skal se om jeg ikke kan få fat på den igen. Nogen der evt. vil være
interesserede i at låne den....

-V-

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 18-08-03 17:52

Jo tak, hvis jeg kunne få en kopi ville der være fint.
Sidst jeg spurgte på netop denne single, var der ikke ret meget stemning for
at vidre give det, men håber at du gider sende en kopi til mig

Fra : -V-

Dato : 20-08-03 10:02

-V- wrote:
> [...]
> og truede Gud og hvermand med skaller, knyttere og det der var værre.
>
> Skal se om jeg ikke kan få fat på den igen. Nogen der evt. vil være

Nu har jeg så fået lagt de klamme naller på ovenstående single.

Der er følgende udgaver af 'De Bitches':
Album Version
MegaMix
Sundsdal Remix
Live In Düsseldorf
Accapella

Ingen California Love-version....

Er der nogen der er interesseret i at låne skiven, så send en mail.
Erstat 'sn' med 'h' i adressen.

-V-