iSight
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 18-08-03 09:50

Har nogen af jer dette kamera?
Er det fedt?
vh Jens

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 18-08-03 11:49

Jens Rasmussen <Jens.Rasmussen@jubiipostadresse.dk> wrote:

> Har nogen af jer dette kamera?
> Er det fedt?

På iChat macsnakdk er vi mange

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 18-08-03 12:30

Jens Rasmussen <Jens.Rasmussen@jubiipostadresse.dk> wrote:

> Har nogen af jer dette kamera?

Ja!

> Er det fedt?

Aner det ikke da jeg ikke haft tid tilat aprøve det i iChat. Jeg ligger
i flytterod og har en del at se til. Det fungerer ellers glimrende og er
meget sjovt at lege med når man ser bort fra den korte auktionsradius.

Jeg regner med at skulle bruge det sammen med iChat. Man er velkommen
til at give mig et opkald hvis jeg er online.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 18-08-03 22:24

Hejsa

> korte auktionsradius.

Sætter du det til salg i en kort afstand??

Du mener vel aktionsradius

De fremmedord )

/Seb
DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 20-08-03 07:29

Sebastian Adorján Dyhr <sadyhr@mail.tele.dk> wrote:

> Sætter du det til salg i en kort afstand??

Det sikrer mig mod fjendtlige overtagelseer!

> Du mener vel aktionsradius

Ja jaaae

> De fremmedord )

Det var såmænd bar et u for meget.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 20-08-03 23:13

Hejsa

> Det var såmænd bar et u for meget.
Det er en meget almindelig fortalelse i radio og TV, så det morede mig
bare at se den også

Fra : Karl Antz

Dato : 18-08-03 16:03

Jens Rasmussen <Jens.Rasmussen@jubiipostadresse.dk> wrote:

> Har nogen af jer dette kamera?
> Er det fedt?
> vh Jens

Har afprøvet det med nogen i Korea, nogen i USA, nogen i Canada og nogen
i Sverige. Den dårligste forbindelse var sjovt nok den til Sverige - men
han have også "kun" en iBook.

Ellers fungerede det forbløffende godt - med ham i Canada og ham i Korea
til den stpre guldmedalje: klart billede, selv i fuldskærms, kun minimal
forsinkelse og meget klar lyd.

hilsen ka'l

som hedder kantz1@mac.com i iChat
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 18-08-03 18:59

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> Har afprøvet det med nogen i Korea, nogen i USA, nogen i Canada og nogen
> i Sverige. Den dårligste forbindelse var sjovt nok den til Sverige - men
> han have også "kun" en iBook.

Hov hov! Det er forhåbentlig en svipser?! Her taler vi ikke ringeagtende
om hinandens maskiner!
--
Poul (om jeg selv bruger iBook? nåøh, det kommer ikke sagen ved!)

Fra : Karl Antz

Dato : 18-08-03 19:13

Poul Skovmand Thingholm <fjern_pst@phenomen.dk> wrote:

> Hov hov! Det er forhåbentlig en svipser?! Her taler vi ikke ringeagtende
> om hinandens maskiner!

læg mærke til at jeg satte gåseøjne omkring kun - og at Apple selv
anbefaler at bruge iSight med kraftigere maskiner

karl - der selv tidligere havde STOR fornøjelse af en af de første
iBooks
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 18-08-03 20:53

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> Den dårligste forbindelse var sjovt nok den til Sverige - men
> han have også "kun" en iBook.

Kan iBook bruges med iSight? Jeg troede at der skulle en G4 til.

--
Mvh Martin
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |

Fra : Karl Antz

Dato : 18-08-03 21:17

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> Kan iBook bruges med iSight? Jeg troede at der skulle en G4 til.

ifl. Apple kræves der "600MHz G3 processor or higher ", altså kan en
nyere iBook klare det.

hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 18-08-03 21:26

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> ifl. Apple kræves der "600MHz G3 processor or higher ", altså kan en
> nyere iBook klare det.

Okay!

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 20-08-03 20:31

Har bestilt det i dag - måtte jo benytte mig af den gode aftale nævnt på
bagsiden af Dobbeltklik!