Word 2001 kan ikke starte under OS9.2
Fra : Martin Nørgaard

Dato : 18-08-03 08:51

Hej,

På en iMac med 640 Mb RAM og OS9.2 har vi installeret MS Office 2001. Det
fungerer også ... næsten. Alle Office applikationer undtagen Word.

Ved start af Word lige efter start af OS9 kommer splashscreen og en masse
plugins (eller hvad det nu er) bliver loadet. Det kører fint indtil det
pludseligt stopper lige efter at have skrevet noget om "automated OLE
bla.bla.". Splash-vinduet forsvinder, men Word viser ikke sit glade ansigt.
Derefter sker der bare intet når word forsøges startet igen.

Vi har prøvet:
- At afinstallere og reinstallere fra en anden CD.
- At installere Service Pack 1
- At slette MS OLE Automated og et par andre udvidelser i system/udvidelser.
De kommer selv igen, når Word starter.
- At søge efter en lignende fejl på WWW og Usenet

Alt sammen uden held.

Jeg håber at en eller flere behjertede sjæle kan give et hint til løsning af
dette problem.

Martin

Fra : Sebastian Loeck

Dato : 20-08-03 20:25

Martin Nørgaard <martin@no-spammulticlever.com> wrote:

> [...]
> De kommer selv igen, når Word starter.
> - At søge efter en lignende fejl på WWW og Usenet
hmm hvor har du søgt?
Microsoft har offentliggjort nogle problemer og forholdsregler ved
Service Pack. Har du ellers prøvet gruppen
microsoft.public.mac.office.word?
Og så er der jo også muligheden at give Ms Word mere Ram. Det hjalp min
Ms Word til at køre ubeklageligt.

hilsen

--
Sebastian Loeck