The Others
Fra : Rikke & Brian

Dato : 18-08-03 07:52

Hvis man nu som jeg har kommet til at læse for meget om The Others, og
kender hele plottet - mere eller mindre - er den stadig værd at se?

Mvh. Brian

Rikke Brauner Mikkelsen
Brian Kjeldsen
Kristian Brauner Kjeldsen

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk/
O Captain, my Captain. Who knows where that comes from? Anybody? Not a
clue? It's from a poem by Walt Whitman about Mr. Abraham Lincoln. Now in
this class you can either call me Mr. Keating, or if you're slightly more
daring, O Captain my Captain.

Fra : Morbid Angel

Dato : 18-08-03 07:59

On Mon, 18 Aug 2003 08:52:29 +0200, "Rikke & Brian"
<brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> wrote:

>Hvis man nu som jeg har kommet til at læse for meget om The Others, og
>kender hele plottet - mere eller mindre - er den stadig værd at se?
>
>Mvh. Brian

Næsten alle film med Nicole Kidman er værd at se, og the others er
meget stemningsfuld ala' Den sjette sans.

mvh

MA

/// Min DVD Samling so far.......
http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel ///

Fra : Don G.

Dato : 18-08-03 08:21

"Rikke & Brian" skrev...

> Hvis man nu som jeg har kommet til at læse for meget om The Others,
> og kender hele plottet - mere eller mindre - er den stadig værd at se?

Du vil selvfølgelig miste en del af oplevelsen, men det er stadig en flot
film, som bør ses. Blev selv meget positivt overrasket - især stemningen i
filmen, blev jeg meget mere grebet af end ved en vanlig film i samme genre.
Den er anbefalet herfra

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : Naess

Dato : 18-08-03 20:06

> Hvis man nu som jeg har kommet til at læse for meget om The Others, og
> kender hele plottet - mere eller mindre - er den stadig værd at se?

Hvis du kender slutningen, så Nej !

--
Hilsen / Regards
Kevin Naess

Fra : Rikke & Brian

Dato : 19-08-03 05:39

"Naess" <Mail@In.valid> skrev i en meddelelse

> Hvis du kender slutningen, så Nej !

Det gør jeg.

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 19-08-03 08:17

Rikke & Brian's utterance expressed in

> "Naess" <Mail@In.valid> skrev i en meddelelse

> Det gør jeg.

Den er stadig god - har set den og vil da gerne se den igen
(men ok.. Nicole er ikke ligefrem et minus i en film IMHO)

Hilsner!

--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Brian Riget

Dato : 19-08-03 15:21

> Den er stadig god - har set den og vil da gerne se den igen
> (men ok.. Nicole er ikke ligefrem et minus i en film IMHO)

Den er alt for langtrukken og det eneste som holder filmen oppe er selve
plottet. Og det skal man
helt ikke kende på forhånd. Jeg sad selv det meste af filmen og syntes, at
jeg ikke helt havde fat i
hvad handlingen præcis gik ud på. Men jeg blev klogere, da jeg så
slutningen. Og det er det filmen er
værd at se for. Men når du kender plottet, så behøver du ikke at se den.
Hvis du har set den 6. sans, så
vil jeg sige, at man godt kan se filmen, hvis man kender plottet. Men ikke i
The Others.

Brian

Fra : ML-78

Dato : 19-08-03 16:37

> Den er alt for langtrukken og det eneste som holder filmen oppe er selve
> plottet.

Sikke da noget vrøvl. Der er fotograferingen, stemningen og
skuespilspræstationerne. Desuden er den hverken kedelig eller langtrukken.

> [...]
> jeg ikke helt havde fat i
> hvad handlingen præcis gik ud på. Men jeg blev klogere, da jeg så

Slutningen? Det virkelige kød og kartofler i den film er alt hvad der sker op
til slutningen. De underlige begivenheder, opbygning af stemning og den
trykkende atmosfære osv. Noget af oplevelsen forringes muligvis ved at man
kender slutningen, men jeg vil klart mene der stadig er gode grunde til at se
den. Slutningen er så langt fra den eneste grund.

ML-78

Fra : Anders HL

Dato : 19-08-03 16:49

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Sikke da noget vrøvl. Der er fotograferingen, stemningen og
> skuespilspræstationerne. Desuden er den hverken kedelig eller langtrukken.

tja... smag og behag er jo heldigvis forskellig, og jeg må da indrømme at vi
(jeg så den med min kæreste) begge blev meget skuffet og synes den var både
langtrukken og ikke uhyggelig - faktisk det modsatte af hvad vi havde
forventet... det hjalp heller ikke at vi havde gennemskuet plottet halvvejs,
og når man har det er den altså ikke specielt uhyggelig... men måske det var
endnu en af dem hvor man havde for høje forventninger så den næsten kun
kunne skuffe...

mvh

Anders

Fra : kfc

Dato : 23-08-03 11:42

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> skrev i en
meddelelse news:3f40778e$0$19365$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> Hvis man nu som jeg har kommet til at læse for meget om The Others, og
> kender hele plottet - mere eller mindre - er den stadig værd at se?
>
> Mvh. Brian

Hey

jeg synes at du skal se den, også fortæll os ( der synes at det er en fed
film ) om det var det værd *S*

kfc

p.s har selv set den 2 gange.. og det var den værd

Fra : Rikke & Brian

Dato : 24-08-03 17:29

"kfc" <kfc@ofir.dk-FJERNDETTE> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hey
>
> jeg synes at du skal se den, også fortæll os ( der synes at det er en fed

Jamen det har jeg så tænkt mig at gøre, har nu købt den, og glæder mig til
at se den. Jeg vender tilbage når jeg har gennemset den, men det kan godt
vare lidt, har en kæreste der ikke gider den slags film. SÅ det skal være
engang når jeg er alene hjemme

Mvh. Brian

Fra : Martin

Dato : 31-08-03 18:09

On Sun, 24 Aug 2003 18:28:47 +0200, "Rikke & Brian"
<brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> wrote:

>"kfc" <kfc@ofir.dk-FJERNDETTE> skrev i en meddelelse

Jeg synes det var en fantastisk god film - en af de allerbedste jeg så
i 20002 -, men man skal passe uendeligt på ikke at vide for meget om
en film :)

Fra : Brian

Dato : 31-08-03 18:50

Hejsa

Martin wrote:

> Jeg synes det var en fantastisk god film - en af de allerbedste jeg så
> i 20002 -, men man skal passe uendeligt på ikke at vide for meget om
> en film :)

Wauwww.... hvilken version af The Others så du ?
I 20002 må det da virke som en meget gammel film

/Brian