Hej Lars & Christina
Fra : Joachim Aagaard

Dato : 17-08-03 21:28

Kære Lars og Christina.

Ville bare lige skrive og høre hvordan det går?

Jeg er startet på Handelsskolen i Roskilde, samme skole som Rasmus går på.
Vi tog på intro-tur den allerførste dag, sammen med 1.A, hvilket gjorde at
man overhovedet ikke kunne finde ud ad hvem man gik i klasse med. De lavede
ingen separate klasse-øvelser. Jeg fik ikke rigtigt snakket med nogen fra
min egen klasse, hvilket resulterede i en temmelig dårlig skolestart.

Men ellers går det fint nok.

I må hilse Vitus mange gange fra mig Håber vi snart ses igen.

Mange knus og kærlige hilsener, fra Katrine

Fra : Lykke

Dato : 17-08-03 21:56

hej joakim, du har vist kvajet dig lige her på stedet.
ha´det godt.

Fra : Nette

Dato : 17-08-03 22:19

"Joachim Aagaard" skrev i en meddelelse
> Kære Lars og Christina.
>
> Ville bare lige skrive og høre hvordan det går?

Hej Katrine

Jeg håber da du finder ud af, hvem du går i klasse med inden året er omme.

Held og lykke med det...

Kender desværre ingen Vitus, men kan Victor bruges???

Nette

Fra : Calle.

Dato : 18-08-03 12:34

Joachim Aagaard wrote:
> Kære Lars og Christina.
>
> Ville bare lige skrive og høre hvordan det går?

Godt gået Katrine >

--
Calle