agent probs.
Fra : bk

Dato : 17-08-03 21:21

hvis jeg er ved at hente 15 filer og forbindelsen til serveren bliver
afbrudt,er der så en indstilling i agent som man kan bruge så den starter
igen på næste fil så maskinen ikke bare står og gør ingenting?
ellers kan det ta uhyggelig lang tid at hente filer hvis man ikke lige
sidder ved maskinen hele tiden og følger med.
det ville jo være fedt om man bare kunne ta på arbejde og komme hjem til
færdig downloadede filer.
takker for hjælpen.

Fra : Mogens

Dato : 18-08-03 00:58

On Sun, 17 Aug 2003 22:21:13 +0200, "bk" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>sidder ved maskinen hele tiden og følger med.
>det ville jo være fedt om man bare kunne ta på arbejde og komme hjem til

Agent alene kan ikke, men der findes en utility til Agent
som klarer netop det lille problem. WatchAgent.
http://www.geocities.com/edgemeal_software/WA/WatchAgent.htm

mvh Mogens