Pas nu på derude
Fra : Thomas

Dato : 17-08-03 20:59

Hej NG

En lille opfordring til alle om at køre pænt derude. Jeg så lige et program
på Discovery igår fra en skadestue et sted i staterne. En motorcyklist var
forulykket , havde vist ramt en betonvæg, derefter slynget ind i en
vejskilt. Begge hans arme og højre ben hang i laser (jo tv viser alt
efterhånden) Han vågnede op uden arme og med kun ét ben i behold!

Tror ikke at nogen ønsker at opleve det samme, så kør nu pænt det sidste
stykke af sæsonen. Vi har jo også den lavtstående sol at slås med nu.

Mvh

Thomas
Der nu kører endnu mere forsigtigt end før

Fra : Anders Christensen

Dato : 17-08-03 21:41

"Thomas" <bambanos@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh
>
> Thomas
> Der nu kører endnu mere forsigtigt end før

En lille notits mere til det program...
Manden havde kørt uden hjelm eller dragt for den sags skyld så vidt jeg
forstod det!

Mvh Anders Christensen

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 17-08-03 22:46

> En lille notits mere til det program...
> Manden havde kørt uden hjelm eller dragt for den sags skyld så vidt jeg
> forstod det!

Nu taler jeg uden erfaring og jeg så heller ikke den omtalte udsendelse: Men
jeg ville nok alligvel ikke bryde mig om, at smadre ind i en betonmur på en
MC og efterfølgende lave kongfu på et vejskilt... om så jeg forinden blev
udstyret med MC-gear-state-of-the-art... ;-/

Hilsen
Lar

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 17-08-03 23:28

Lars T. Thomsen <ltth00@NOSPAMacoustics.auc.dk> skrev i en

> [...]
> MC og efterfølgende lave kongfu på et vejskilt... om så jeg forinden blev
> udstyret med MC-gear-state-of-the-art... ;-/

Han må have kørt meget stille. Hvis ens krop standses helt og momentant af
f.eks. en mur, er det helt underordnet hvordan man rammer og hvilket
sikkerhedsudstyr man har på, hvis farten er over (vistnok) 42 km/t - for så
dør man!
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : mcisten

Dato : 18-08-03 08:02

Så samme udsendelse

Mand i halvtredserne havde kørt med 120 km/t da han ramte noget beton
afspærring, han fløj så 35 m gennem luften før han ramte nogle skilte ved en
tankstation. (sådan beskrev de det i udsendelsen. (Den kan vist ses igen på
lørdag kl. 24:00 tror jeg)

Han havde ikke noget udstyr på overhovedet, arme og det ene ben var så
læderet at de var nødt til at amputere dem.

Da han vågnede op sagde han , at han var glad for at have overlevet.

Var det mig ville jeg vælge at tage billetten, jeg skal sgu ikke have andre
til at tørre mig i røven resten af livet !
(Det er også sværere at onanere uden arme

Mvh Mc'isten

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 18-08-03 10:20

"mcisten" <mcisten@fjerndettesenat.dk> skrev i en meddelelse
> Så samme udsendelse
> (Det er også sværere at onanere uden arme
>
> Mvh Mc'isten
Pjat - Du skal bare be dem om , at fjerne de nederste ribben

--
Hygge
Martin

Fra : Thomas

Dato : 18-08-03 13:32

Vi andre kan slippe med en gang hold i nakken.........

Spøg til side.. meningen med indlægget var den med at en skrækhistorie måske
lige gør at folk vrider håndtaget anderledes. Måske folk i forbindelse med
at de tog kørekort til bil og mc, kom ud og så hvordan køretøjer og
mennesker kan komme til at se ud ved forkert brug ?

Et makabert forslag måske, men kunne det betyde færre ulykker, hvad mener I
?

Mvh

Thomas

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 18-08-03 14:45

> [...]
> momentant af f.eks. en mur, er det helt underordnet hvordan man
> rammer og hvilket sikkerhedsudstyr man har på, hvis farten er over
------------------------------
Det kan godt passe...
Læs min signatur! -Den er sgu alvorligt ment!

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra
=-- -Prøv at køre 30kmt og se hvor "langsomt" det går... og kig så
ud fra 2. sal : /
--==Take care out there...==--

Fra : OK

Dato : 18-08-03 20:33

I denne tid er det ikke en gang nødvendigt med betonafspærringer for at få
flyvetur.
Prisen på korn og ærter må efterhånden være meget lav når man ser på de
mængder der ligger påvejene i denne tid (især rundkørsler).

M.v.h.
Ole (der bor i et landdistrikt men ikke kender noget til landbrug og høst).